Ha! De Headcrab had ik wel herkent, maar dacht dat misschien iets anders was (voornamelijk omdat ik niet wist dat ze die dingen ook werkelijk verkochten ).
Ziet er wel weer lekker fris uit. En het is wel koud buiten (hoewel het in Bussum vandaag rond de 6 graden lag:)). Tijd voor de zomer! Kan ik de polyester dingen op de TRS en de First nog even afmaken. Oh, en de NSU RO80 .
Geen idee, maar er zit eindelijk weer wat benzine in de tank van de bruine (dus me de goeie motor)... Ik ga eens kijken of we die aan de praat krijgen, als ie dan loopt wordt het wachten op een hogere temperatuur, denk ik.
Maar ja, jij hebt ook nog je First, denk dat dat prioriteit heeft (zoals je zelf ook al aangaf ). Maar we zullen zien...
lol, die stoel heb ik van jordi die neem ik overigens de volgende keer dat ik langskom wel mee gezien die daar alleen maar in de weg ligt.
mhhh die boterhammen kan ik mij niet echt herinneren... lol
Overigens ben ik vandaag met de remklauwen lekker bezig geweest nog even wat zaken afronden en hopenlijk als het nog een paar dagen zulke temp's blijven ga ik weer een half dagje naar de loods.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Wow! Die uitlaat ziet er smaakvol en toch glanzend uit! Twee middendempers? En komt de uitlaat niet te laag te hangen door deze bolle demper? Dacht al, wat een dikke kat .
Maakt het dan niet uit of je een 1.1 of 1.4 uitlaat eronder hangt? Anders moet ik maar een standaard dempertje zoeken, die sportuitlaten hier zijn ook niet lekker voor dagelijks gebruik .