idd, 205 rallye werd ook overal aangeboden vanaf ong. 75 euro.
Maar ja, je moet er ook wel wat voor doen en neemt een bepaald risico, dus ik vind de prijzen op marktplaats e.d. niet eens zo gek.
Ik kreeg afgelopen donderdag bericht dat mijn order was completed. Gisteren het pakketje binnen gekregen en vanmiddag een mailtje met het track & trace nummer
De mijne heeft 2 nachtjes bij de buren overnacht, maar is nu ook bij mij binnen. Wat istie mooi!
Bij mij ook de dag na de mail geleverd (bij de buren welliswaar) door TNT.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Mijne werd verstuurd op 18 december. Normaal werd ie maandag door de post besteld, maar omdat we hier aan het bordje 'einde beschaving' wonen en de weg hier dus niet sneeuw en ijsvrij is kwam de postbode niet hierlangs. Gevolg: maandag en dinsdag geen post, gisteren was ie er wel bij maar was ik niet thuis Kan ik er zo dadelijk zelf om
stefaan5089 wrote:Mijne werd verstuurd op 18 december. Normaal werd ie maandag door de post besteld, maar omdat we hier aan het bordje 'einde beschaving' wonen en de weg hier dus niet sneeuw en ijsvrij is kwam de postbode niet hierlangs. Gevolg: maandag en dinsdag geen post, gisteren was ie er wel bij maar was ik niet thuis Kan ik er zo dadelijk zelf om
stefaan5089 wrote:@ Mastenhose: De 2CV van de ruil staat momenteel klaar om terug in elkaar te worden gezet. Weliswaar in een andere kleur en met bumper en motorkap van de 2CV raid van solido. Het wordt een prachtig model
Foto's volgen binnenkort.
En hier is ie dan: Ducky Deuch en ondertussen ook eens een update van mijn andere modellen.
Ducky Deuch:
Rat deuch:
Ben ook nog bezig aan een 'Deuch of Hazard', maar die moet nog afgewerkt worden.
Tazmanian goDeSse:
1/18 Saxo VTS :
1/43 DS Presidentielle
Setje van de Belgische post met een Berlingo en besteleend: