Hier heeft het tot een uur of 4 vrijwel continue gesneeuwd.
Nu dus niet meer, maar de staat van de wegen zal niet vooruit gaan met de dalende temperatuur in de avond.
En aangezien Grietje (niet Romy) met de van peperduur plastic voorziene Xantia onderweg is..., hoop ik dat de rest van de weggebruikers ook inziet dat dit niet het moment voor avontuur is.
tupperware behoudt ook gewoon z'n waarde, daarom is het zo duur
ik vond het wel lekker avontuurlijk hoor, hier is niet overal gestrooid en vlakbij de A12 oprit Woerden is een of ander project wat in 2012 ofzo moet zijn afgerond met P+R. Er is nog bijna niets klaar maar de grote splinternieuwe parkeerplaats ligt er al.
Hier heeft het vrijwel de hele dag gesneeuwd. En blijkbaar de afgelopen nacht ook al flink, want toen ik vanmorgen wakker werd lag er al een pak van ruim 30 cm!
Het sneeuwt nu niet meer, maar dezelfde hoeveelheid ligt er nog steeds Zo zagen de straat en mijn AX eruit vandaag:
Ik ben ook erg blij met de pajero nu hahaha:D!
Bij t paard lag ook echt een dik pak, daar was de peus or ax echt neit doorheen gekomen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
wel lachen die sneeuw, bij ons ligt er ook redelijk wat.
heb me vandaag best goed vermaakt, alleen een witte ax lijkt niet zo wit meer als er sneeuw op ligt
bollie wrote:wel lachen die sneeuw, bij ons ligt er ook redelijk wat.
heb me vandaag best goed vermaakt, alleen een witte AX lijkt niet zo wit meer als er sneeuw op ligt
valt mij ook op, zit een lelijke gele gloed overheen dan. Jammer.