tip voor fale rode bumper

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

er bestaat officieel bumperzwart, dit kun je gewoon halen bij de formido etc noem maar op en ze hebben t. tis nog van een bekend merk ook...je kunt via hun dan ook voor een rode , groen , witte etc bestellen! die kosten 5,95 en zijn een soort depstifjes...werken goed en lang!

axpowah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Handjes »

AX_POWAH wrote:die kosten 5,95 en zijn een soort depstifjes...werken goed en lang!

Hoeveel oppervlak kun je er mee doen en hoe werkt het? Is het veel moeite/poetswerk?

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Handjes »

RinuX
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by RinuX »

gewoon spuiten en dan blanke lak werkt toch het beste...
Image
AX 11 TGE - De meest gare opties op mijn AX.. :: Witte tellers (thx Erwt) :: Neon voor, onder dorpels en in achterbak, Witte power Led in stadslicht, leds in achterlicht :: http://www.camcosystems.nl/ Alarm :: Sony xplod blackpanel 4x 52Watt headunit + 10cd changer, Sony Xplod Speakers, active sub in achterbak...

ruud
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ruud »

Heeft iemand ook het merk van die schoenpoets, heb het ook geprobeert maar die van mij wordt er niet mooier van....
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

RinuX
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by RinuX »

ruud wrote:Heeft iemand ook het merk van die schoenpoets, heb het ook geprobeert maar die van mij wordt er niet mooier van....

ik had schoenpoets van de scapino gebruikt... maar je moet het er echt inborstelen wil je effect hebben...
Image
AX 11 TGE - De meest gare opties op mijn AX.. :: Witte tellers (thx Erwt) :: Neon voor, onder dorpels en in achterbak, Witte power Led in stadslicht, leds in achterlicht :: http://www.camcosystems.nl/ Alarm :: Sony xplod blackpanel 4x 52Watt headunit + 10cd changer, Sony Xplod Speakers, active sub in achterbak...

Peanut
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Peanut »

AX_POWAH wrote:er bestaat officieel bumperzwart, dit kun je gewoon halen bij de formido etc noem maar op en ze hebben t. tis nog van een bekend merk ook...je kunt via hun dan ook voor een rode , groen , witte etc bestellen! die kosten 5,95 en zijn een soort depstifjes...werken goed en lang!

axpowah

Dit heb ik ook gebruikt van Halma voor mijn grijze doffe bumpers.
Ze zijn nu pikzwart en heb ze nog is laten glanzen met speciale bumper (plastic) was, ook van Halma.
Perfect!
Tis niet moeilijk opbrengen, alleen oppassen dat de zon er niet opschijnt met aanbrengen want dan krijg je strepen.
De buitenspiegel houders (hoe je dat ook noemt) heb ik er ook mee zwart geverft.
En met de specialen plastic was ook de stroken om de zijruiten gedaan, als nieuw!

Gegroet Linda

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Peanut wrote:De buitenspiegel houders (hoe je dat ook noemt) heb ik er ook mee zwart geverft.
En met de specialen plastic was ook de stroken om de zijruiten gedaan, als nieuw!

Gegroet Linda

Kijk.. die bumpers van mij krijg ik nog wel een keer goed ROOD..... Maar die raamstroken en spiegels is soms wel heel moeilijk.. Maar dan moet ik dat Halma ook maar eens proberen!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

euhm Halma=Valma neem ik aan :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Peanut
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Peanut »

Kakelbont wrote:euhm Halma=Valma neem ik aan :)

Jep!

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik heb van iemand bij een autotuning en onderdelenbedrijf in woerden een goedje gekregen voor mijn rode/roze bumpers en mijn spiegels wat echt heel goed werkt. Blijft zeker een maand of drie supermooi en wordt daarna wel weer beetje bij beetje doffer, maar je hebt je bumpers er ook binnen 5 minuten mee gedaan. Het werkt naar zijn en mijn idee echt het allerlangst. Het heet: Polytrol. Is wel vrij prijzig, een pot kost iets van 12 euro maar ik heb mijn auto nu rondom twee keer gedaan en het potje ziet er op het oog nog steeds helemaal vol uit dus ik denk dat ik voor de eerstkomende tien jaar wel genoeg heb.

Post Reply