corking wrote:ben wel uitgekeken op dat witte. dat zwarte vind ik wel revolutionair
Je bent nog geen 2 maanden lid
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Ik heb een aantal bruikbare logo's ingevoegd op een screendump vh forum (waar ik stiekem toch lichtjes de kleuren heb aangepast om beter bij de logo kleurstellingen te passen)
hierbij;
A)
E)
H2)
I)
M2)
N)
Q)
S)
U)
zoals het de makers vd logo's misschien opvalt, ben ik zo vrij geweest om kleine wijzigingen in de uitvoering/kleurkeuze te maken..
Met zo een mooi logo als optie 's' ruim ik deze week m'n AMG nog in voor een AX! Dan is er vast wel wat geld over voor een raamsticker van enkele euro's meer !
Strak hoor, is m'n oude GT nog te koop ?
Job wrote:Met zo een mooi logo als optie 's' ruim ik deze week m'n 3.6 AMG nog op voor een 1.1/1.4 AX! Dan is er vast wel wat geld over voor een raamsticker van enkele euro's meer !
Strak hoor, is m'n oude GT nog te koop ?
S is en blijft het beste.....
Ik wil best wat meer betalen voor een nieuwe sticker. Het ziet er een stuk profesioneler uit, daar wil ik best voor betalen.
Toch vind ik dat er op de voorkant geen '.net' moet komen. Alleen op de rug!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
ik ben nu pas net trg vd zaak, maar ik zal vd week even een polletje starten.. en ook met alle geselecteerde logo's een shirt, sticker, forum indeling maken, zodat we een compleet beeld hebben!