Pgoddijn wrote:
Eh, weet niet of iemand ooit zijn AX gewogen heeft na het strippen, maar probeer eens (na het strippen) of je bij een afvalverwerkingsplaats een kans maakt...
We hebben een weegbrug om de hoek
Vooralsnog vind ik het zonde om deze te om te bouwen omdat hij zo netjes is .... maargoed ... die fase gaan we voorlopig ook nog niet in.
Rock's wrote:Een Volcane heeft een basisgewicht van 685 kilo ..... en dat is eik nog minder dan weinig .... hoe licht zou ik hem kunnen maken
Eh, weet niet of iemand ooit zijn AX gewogen heeft na het strippen, maar probeer eens (na het strippen) of je bij een afvalverwerkingsplaats een kans maakt...
Het eerste gewicht is er al uit ... vandaag heb ik samen met Michel de motorkabelboom er uit gehaald....
3 uur lang bezig geweest ... met klemmetjes en sensoren ... uiteindelijk kwam hij er uit ...... eik steld de boom niet zoveel voor ... dat we daar zo lang mee bezig geweest zijn ... maar het gaat om het eindresultaat.
We hebben lekker rustig aan gedaan en foto's gemaakt zodat het straks makkelijk is om alles terug te klikken.
Ik denk dat we het eerst ff los er in moeten leggen om het te proberen ... voordat we uren bezig zijn om hem overal doorheen te weven terwijl het mogelijk nog niet ok is. (verw8 het niet hoor, maargoed...)
ziet er niet echt jofel uit... Ecu wel helemaal lekker of de spanningsregelaar die kapot is?
ik zou eerst de oorzaak zoeken voordat dit herstelde kabelboompje er weer in gaat
Browny wrote:ziet er niet echt jofel uit... Ecu wel helemaal lekker of de spanningsregelaar die kapot is?
ik zou eerst de oorzaak zoeken voordat dit herstelde kabelboompje er weer in gaat
De rode is doorgebrand.
zit tussen het dubbelrelais en verwarmingsweerstand inlaatlucht. De lambda zit er ook nog aan maar die kabels waren niet doorgebrand.
arnie wrote:Wordt die kabelboom in Benzine schoongemaakt? Droogt dat niet juist de isolatie van de bedraging uit?
Hij was zo bagger vet dat spoelen de enige mogelijkheid was om er iets mee te beginnen.
Je moet de draadboom er ook geen uren in laten liggen, in principe is de bedrading van een auto olie en benzine bestendig anders zouden er geen AX'en meer op de weg rijden met al dat olie gespetter onder de motorkap.
Goed werk heren!, ik wou die volcane bijna zelf ophalen alleen had ik er geen tijd voor gehad , maar het is grappig om te zien dat hij in bekende en goede handen alsnog terecht is gekomen
leuke foto, maar dit soort dingen posten is niet zo handig
staat er hier eentje achter me "oh, ah, is dat de kleine van Aad?, oh wat leuk, daar boffen ze mee"