- Km.st. 116.320
- De vorige eigenaar heeft hem gekocht toen hij nog geen jaar oud was en 2 jaar geleden is hij naar zijn zoon gegaan.
- Er is recentelijk nog aardig wat ondehoud aan geweest wo dis.riem, accu en banden.
- Hij is van buiten behoorlijk strak, helaas vind ik dit groen ..euh ... niet echt mijn smaak
er is eik maar 1 groot minpunt, en dat is dat de kabelboom behoorlijk is doorgebrand.
Hij stond in de buurt en de prijs was leuk (op het schorsingstarief na omdat hij op 3 maanden na nog geen 15 jaar oud is)
q01z wrote:jij bent echt hopeloos... je hebt een setje velgen.. en gaat er een auto b ij zoeken
Zo hoort het toch ook ? ..... wat heb ik nou aan een set velgen zonder een auto waar ze onder zouden moeten ....
bedankt trouwens voor de spiegel ... ik besef me nu dat dit ook echt zo gaat bij mij ....
Ik heb een set wielen die niet onder de X-TR passen ..... maar ik wil ze wel monteren .... dan moet er maar een AX bij komen... idd best hopeloos.
Een Volcane heeft een basisgewicht van 685 kilo ..... en dat is eik nog minder dan weinig .... hoe licht zou ik hem kunnen maken
Rock's wrote:Een Volcane heeft een basisgewicht van 685 kilo ..... en dat is eik nog minder dan weinig .... hoe licht zou ik hem kunnen maken
Eh, weet niet of iemand ooit zijn AX gewogen heeft na het strippen, maar probeer eens (na het strippen) of je bij een afvalverwerkingsplaats een kans maakt...
Aad, geweldig dat jij deze AX hebt gekocht!
Kabelboompje omprikken en je bent weer klaar! (Wel eerst ff uitzoeken waarom de oude kabelboom weggefikt is!)
Wat betreft mijn kenteken: LD-ZZ-13 (bijna goed dus )
Weer een leuk project wat ik weer ga volgen!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning