Sensoren zal die geloof ik gebruiken van de 205, maar dat komt wel goed denk ik
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Alleen nog uitzoeken hoe het met de andere verlichting zit... heb alleen momenteel even geen losse stekkers liggen...
Wat betreft de sensoren wordt het nog een leuk uitzoekwerk maar we zien wel hoe ver we komen, aan het dashboard zelf is niets aangepast dus een GT tellerbak is eventueel zo weer geplaatst
Hmm, mystiek . Ziet er weer mooi uit, krijg dan weer de neiging om een camera voor mezelf aan te schaffen... Maar voor dat geld komt er net zo makkelijk een nieuwe AX , dus ik laat het plaatjes schieten mooi aan jou over
Pgoddijn wrote:Hmm, mystiek . Ziet er weer mooi uit, krijg dan weer de neiging om een camera voor mezelf aan te schaffen... Maar voor dat geld komt er net zo makkelijk een nieuwe AX , dus ik laat het plaatjes schieten mooi aan jou over
Als ik een keertje in de buurt van Bussem moet zijn (geen idee waarvoor maar wie weet moet ik binnenkort nog wat onderdelen ergens ophalen in de buurt ) dan laat ik het je wel weten. Zullen in Bussem toch ook wel mooie locaties zijn
Pgoddijn wrote:Hm, wellicht in het donker? Maar we hebben een soort van park, misschien is dat wat , oh, en misschien een haven (hoewel die nog niet af is)...
bouwlocaties of bouwvallen kunnen soms hele mooie locaties zijn, hier in de buurt hebben we een zanddepot. Staan er vaak genoeg foto's te maken
Pgoddijn wrote:Hm, wellicht in het donker? Maar we hebben een soort van park, misschien is dat wat , oh, en misschien een haven (hoewel die nog niet af is)...
bouwlocaties of bouwvallen kunnen soms hele mooie locaties zijn, hier in de buurt hebben we een zanddepot. Staan er vaak genoeg foto's te maken
Of een bos of een lege woonwijk zonder huizen ....