Aangezien ik hier al een tijdje meelees, zal ik mezelf eens voorstellen, ook al kent een aantal mensen hier mij al van Rallye.nl. Mijn naam is Marc en woon in Spijkenisse. Ik ben 37 jaar en ben een liefhebber van Franse hot hatches. Momenteel heb ik een Clio Williams en een 106 Rallye. Ik moet bekennen dat de AX Sport mij ook enorm trekt, maar drie wagens wordt me helaas te duur. Tenslotte moeten ze ook allemaal onderhouden worden en vooral m'n onlangs aangeschafte Rallye heeft veel aandacht nodig. Maar wie weet komt die AX Sport er ooit nog wel.
Maar aan die verleiding ga ik niet toegeven. Eerst de Rallye op orde krijgen (motor, uitlaat, remmen, achteras) en dan is de Williams waarschijnlijk weer toe aan wat nieuwe onderdelen.
In zijn topic heb ik mijn interesse laten blijken, maar als die aan m'n neus voorbijgaat, is dat geen ramp. Eerst maar eens kijken hoeveel dat olieslurpende blokje me gaat kosten. Maar ook daar wil ik even mee wachten tot januari. Dan staat er weer wat meer op de bankrekening en hopelijk is de Pugsport uitlaat dan ook binnen zodat Edgar meteen de motor, het Raceland spruitstuk en de Pugsport in één keer kan doen.
Hoi, welkom hier en erg attent dat je je voorstelt al het is dan het verkeerde merk
De Williams uitvoering is toch de bruut-veel pk versie van de Clio?
Succes met je Rallye en hou ons op de hoogte als je met de motor aan de slag gaat inclusief foto's, dat wordt hier altijd wel gewaardeerd.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
De Williams heeft 150 pk. En met 980 kg komt dit lekker van z'n plek.
Ik zal zelf niet aan de motor sleutelen. Hoewel ik steeds meer belangstelling voor het technische aspect krijg, heb ik helaas niet de benodigde kennis, vaardigheden en gereedschap om dit zelf te doen. Dit laat ik over aan een deskundige (waarschijnlijk EH Autoservice).
Het blauw van de Rallye met de witte velgen vind ik zelf een iets mooiere kleurencombinatie dan het donkerblauw metallic met de gouden velgen, omdat het contrast groter is. Zo vind ik ook een AX Sport met deze Chrono-achtige stickerset heel gaaf.
En met rode bodykit zoals die van Denny Lambrechts is ook
die stickers doen de auto van Denny idd nog steeds goed
was ff een werk om (na) te maken en te plakken.. maar ik (en ik denk Denny ook) ben er nog steeds erg trots op
Ha, leuk om je te zien hier! De Franse hot hatches zijn igg erg gaaf en amusant! Alleen jammer dat motorisch nogal gevoelig is..
Ik wil ooit weer een Ax'je of 106'je, maar dan als een 2e auto..
Jij bent ook weer twee auto's verder, zie ik. Ik kan me voorstellen dat je weer een sportieve AX of 106 erbij wilt hebben.
Ik wilde eigenlijk een goedkoop autootje voor dagelijks gebruik om m'n Williams enigszins te sparen, maar van dat plan komt nog niet veel terecht. Zoals ik al vertelde, moet er nog aardig aan de Rallye gesleuteld worden om 'em technisch goed te krijgen, maar daarnaast zijn er ook veel leuke speledingetjes voor de Rallye verkrijgbaar, dus er stroomt veel meer geld uit de portemonnaie dan de bedoeling was en het eindresultaat zul je dan ook niet echt meer een boodschappenwagentje kunnen noemen.