je moet de ECU van een 3 deurs blok wel herprogrammeren voor 5 deuren, anders 'denkt' ie steeds dat er 2 open staan en wil ie niet starten, maar wellicht dat er mensen zijn die hier meer van weten?
citrofenwick wrote:We gaan vanavond eens uitzoeken of het past onder een 5 deurs.
vertel
btw zon brug heeft mijn oom, die heeft eigen garage, en die jongen die ik heb leren kenne (Citroën monteur) bij veiligheids dag
heeft dat ook allemaal.
citrofenwick wrote:We gaan vanavond eens uitzoeken of het past onder een 5 deurs.
vertel
btw zon brug heeft mijn oom, die heeft eigen garage, en die jongen die ik heb leren kenne (Citroën monteur) bij veiligheids dag
heeft dat ook allemaal.
(citrofenwick en beefy samen want we zijn gebroeders en sleutelen in dezelfde garage)
Het PAST dus:
beetje een rot geval, maar het is een 1.4 en een 5d 1.1 koets (standaard veren)!
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Geniaal! Had er ook m'n vraagtekens bij, maar ik weet zeker dat je met dit blok onder je 1.1i een dijk van een wegligging hebt!!! Lekker laag zwaartepunt ook!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning