Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
HELP ME INJECTIE IS GESTOLEN

Net opgehaald moest gesleept worden en na 200 meter brak de kabel
natuurlijk geen 2e kabel dus maar een wilde zeemansknoop daarna ging het prima!
Het gaat om een 11RE uit 88 met 131dkm op de klok die er niet onaardig uitziet voor zijn leeftijd(ook niet perfect) maar zonde om deze voor alleen een koppaking naar de sloop te sturen.
Dus vandeweek even koppaking doen en dan maar eens kijken hoe het rijd

Net opgehaald moest gesleept worden en na 200 meter brak de kabel

Het gaat om een 11RE uit 88 met 131dkm op de klok die er niet onaardig uitziet voor zijn leeftijd(ook niet perfect) maar zonde om deze voor alleen een koppaking naar de sloop te sturen.
Dus vandeweek even koppaking doen en dan maar eens kijken hoe het rijd

-
- profiel verwijderd
Haha, eigenlijk wel het is zelfs zo dat ik het even niet kan op brengen de puntjes op de i te zetten bij de volcane heb daar in korte tijd zoveel aan gedaan en hij rijd nu goed dus de puntjes op de i zetten ga ik lekker de tijd voor nemen(zolang hij vanaf maart maar circuit klaar is)Mastenhose wrote:Er is iemand die geen genoeg kan krijgen van sleutelen aan AX-jes gesignaleerd!!! Gefeliciteerd Jordi!
Deze is nog zo netjes en leuk dat ik hem voor dit geld wel van de sloop wil redden en hem ernaast hou voor de boodschappen ritjes en de stukken dat ik wel radio wil kunnen luisteren

-
- Total admin
Had geprobeerd Marc wijs te maken dat ik de volcane had omgeruild voor deze 11RE maar hij geloofde het niet
Ja het spookte al vaker door me hoofd om een auto ernaast te nemen voor normaal gebruik, een phase 2 1.1 vond ik weer zo gewoon en ander echt leuk speelgoed gewoon te duur, toen kwam ik deze tegen en leek me nog een leuke en zeer voordelige auto
Nu eerst de 11RE rijdent maken en dan kan ik de volcane rustig ombouwen tot mijn droom ax
hoop tegen maart voorzien te zijn van een rolkooi en alles naar zin afgewerkt te hebben en hem daarna regelmatig op circuit in te zetten (19december alvast voorproefen op zandvoort hoop ik)

Ja het spookte al vaker door me hoofd om een auto ernaast te nemen voor normaal gebruik, een phase 2 1.1 vond ik weer zo gewoon en ander echt leuk speelgoed gewoon te duur, toen kwam ik deze tegen en leek me nog een leuke en zeer voordelige auto

Nu eerst de 11RE rijdent maken en dan kan ik de volcane rustig ombouwen tot mijn droom ax

Hoe krijg je het nou weer voor elkaar om de sleepkabel te breken? Overheen gereden?
Leuk bakkie, alleen even die puntjes roest aanpakken:
Onder het achterbakrubber
Bodem puntjes voorbehandelen.
Dat was het eigenlijk wel (koplampen kunnen ook wel, heeft alleen geen haast
).
Misschien leuk om een andere keer wel wat aan de remleidingen van de Volcane te doen, hingen gevaarlijk (en APK-afkeur) laag op de Veluwerit...
Maar voor de rest, hopelijk kun je binnenkort genieten van het gekraak van een type 1!
Leuk bakkie, alleen even die puntjes roest aanpakken:
Onder het achterbakrubber
Bodem puntjes voorbehandelen.
Dat was het eigenlijk wel (koplampen kunnen ook wel, heeft alleen geen haast

Misschien leuk om een andere keer wel wat aan de remleidingen van de Volcane te doen, hingen gevaarlijk (en APK-afkeur) laag op de Veluwerit...
Maar voor de rest, hopelijk kun je binnenkort genieten van het gekraak van een type 1!

Zo vandaag de koppaking vervangen geen foto's dit keer begon namelijk later als geplant ze waren me spullen even kwijt bij de groothandel maar ze kwamen weer boven water, ging opzich allemaal prima al zie je wel dat stekertjes en sommige dingen op een type2 wat degelijker zijn maar ging allemaal prima starte meteen maar aangezien de radiateur niet warm werd toch maar met de volcane weer richting huis gegaan, en vandeweek nog even de thermostaat vervangen de boel goed ontluchten en dan kan er gereden worden
Ja was over de kabel heen gereden me pa leek haast te hebben en ik remde alleen met de voet en dat ging niet heel best de eerste keren, maar na het repareren van de kabel ging het prima.
enja die leidingen zijn ook niet niet alles maar het komt allemaal goed maar de puntjes op de E (he duff) duren gewoon wat langer

Ja was over de kabel heen gereden me pa leek haast te hebben en ik remde alleen met de voet en dat ging niet heel best de eerste keren, maar na het repareren van de kabel ging het prima.
enja die leidingen zijn ook niet niet alles maar het komt allemaal goed maar de puntjes op de E (he duff) duren gewoon wat langer

Thermostaat kost gelukkig nog geen 10'tje en is idd zo vervangen (heeft Romy voor mij gedaan
)... Misschien is het ook gewoon geen ovebodige luxe om meteen alle kvs door te spoelen en nieuwe erin te mikken? Ben je in totaal (incl. thermostaat) nog geen 20 euro voor kwijt 
Laat ik de Noverox in de GTI staan voor als ik weer langskom?
Oh, en ga even langs de Gamma oid voor staalborstel opzetstukjes! Doen we meteen de roest bij de achterklep. En trek de achterkleprubber van je GTI af, kan hier mooi op

Laat ik de Noverox in de GTI staan voor als ik weer langskom?

Oh, en ga even langs de Gamma oid voor staalborstel opzetstukjes! Doen we meteen de roest bij de achterklep. En trek de achterkleprubber van je GTI af, kan hier mooi op

Ze is weer thuis, na 1 week droog gestaan te hebben was het vandaag weer erg nat hier in IJsselstein!
Vandaag thermostaat vervangen, en de boel even flink doorgespoelt te hebben, gestart, weet niet waardoor het kwam maar wat liep hij ruk stationair maar choke wat verder open en het ging stukken beter, flinke tijd laten draaien(zelf dekking gezocht voor de vijandelijke Co2) werd nu netjes warm en liep daarna als een zonnetje, net naar huis gereden en het rijd prima, wel totaal anders als de volcane
TADAAA:

Vandaag thermostaat vervangen, en de boel even flink doorgespoelt te hebben, gestart, weet niet waardoor het kwam maar wat liep hij ruk stationair maar choke wat verder open en het ging stukken beter, flinke tijd laten draaien(zelf dekking gezocht voor de vijandelijke Co2) werd nu netjes warm en liep daarna als een zonnetje, net naar huis gereden en het rijd prima, wel totaal anders als de volcane

TADAAA: