Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Happytree wrote:KLAAR!
Vandaag nog even de aandrijfas kering vervangen![]()
hahaha toch niet voorzichtig genoeg geweest

Heb zelf een ander probleem. Auto liep vandaag maar de bak lijkt raar te doen. Wilt niet in achteruit. Staat nu iig zeker vast. Sport gaat geschorst de schuur in. Geen zin meer in.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Knopje lijm ik er wel weer op of als je nog een goede hebt liggen
, mistlampen komt er 1 terug of beide eruit!
Agja jammer van die liter bakolie die ergens op de openbare weg ligt maar het was zo vervangen.
is je anderen automobiel al in je bezit ?
Ik gok dat ik vandaag 3 afleveringen blik op de weg heb kunnen vullen wat is de ax leuk om in te rijden.

Agja jammer van die liter bakolie die ergens op de openbare weg ligt maar het was zo vervangen.
is je anderen automobiel al in je bezit ?
Ik gok dat ik vandaag 3 afleveringen blik op de weg heb kunnen vullen wat is de ax leuk om in te rijden.
Laat het lijmen uit je hoofd, 1 lampje kapot en je zit... Zorg maar gewoon voor een nieuwe, scheelt een hele hoop gezeikHappytree wrote:Knopje lijm ik er wel weer op of als je nog een goede hebt liggen

Nog over die RX8, ik weet zeker dat dat niet de HP editie was, die is zo met 6.5 seconden naar de 100... Standaard heeft die 192 pk, dus uiteindelijk ongeveer evenveel pk per ton als jij nu (die sportwagen weegt gewoon bijna 1400 kilo!!!)

Ben bijna beter, maar baal verschrikkelijk dat ik niet heb kunnen helpen of bewonderen van een afstand! Had er graag bij willen zijn, helaas...
Veel plezier met stoplichtrace'jes

-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
De buurman was z'n Audi R8 aan het poetsen. Wij komen de straat inrijden en Jordi geeft ff gas. Opeens veel motor geluid. We kiijken elkaar aan en zetten de motor uit want dit geluid is te aso. Zit de downpijp niet meer vast aan de rest van de uitlaat. De buurman dacht dat er een Ferrari aan kwam rijden.
Update volgt....
Update volgt....
hahahahahha
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha, ja gelukig wel want het geluid was echt heel hard.
Net klaar met klussen gebeurt dat, dus maar meteen met anderen auto terug gereden naar de loods op spullen op te halen(gelukig had ik nog ee goede 1.1 montage set) toen terug gereden en hier in de straat in het donker met looplamp de boel weer gemonteerd(creabea) contra moertjes erop nu kan het echt niet loslopen.
Morgen foto's!
Net klaar met klussen gebeurt dat, dus maar meteen met anderen auto terug gereden naar de loods op spullen op te halen(gelukig had ik nog ee goede 1.1 montage set) toen terug gereden en hier in de straat in het donker met looplamp de boel weer gemonteerd(creabea) contra moertjes erop nu kan het echt niet loslopen.
Morgen foto's!
-
- Total admin