vinny's rode ax 1.0 E DE RODE DUIVEL
Moderator: webmasters
hoi mede axen,
morgen word de proef op de som gedaan met de ax, we gaan morgen de caravan er achter hangen om hem op 2 nieuwe banden te laten rijden , was ook nodig ook.
Verden ben ik weer lekker aan het knutselen geweest en heb miijn oude home cinemaset ingebouwd in de ax samen met me ander boxen, de boxen van de ford komen er ook nog in ( denk ik ) voor een lekker hard effect. Dan heb ik in totaal schrik niet 13 boxen er in zitten .
morgen zal ik wel van het lange gevaarte foto's maken. Als je wil kijken rijd ik rond 9.30 a 10.00 via de utrechtse ring van overvecht naar maarssen.
gr vincent
morgen word de proef op de som gedaan met de ax, we gaan morgen de caravan er achter hangen om hem op 2 nieuwe banden te laten rijden , was ook nodig ook.
Verden ben ik weer lekker aan het knutselen geweest en heb miijn oude home cinemaset ingebouwd in de ax samen met me ander boxen, de boxen van de ford komen er ook nog in ( denk ik ) voor een lekker hard effect. Dan heb ik in totaal schrik niet 13 boxen er in zitten .
morgen zal ik wel van het lange gevaarte foto's maken. Als je wil kijken rijd ik rond 9.30 a 10.00 via de utrechtse ring van overvecht naar maarssen.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
als de massa van de caravan niet hoger is dan de maximale trekgewicht van de auto dan kan dat wel.
Mijn auto mag 500kg trekken en de caravan weegt leeg !!! 500kg dus dat wordt wel met 2 auto's op vakantie ( maar dat wisten we al).
Dus zover ik weet is dit geen probleem.
gr vincent
Mijn auto mag 500kg trekken en de caravan weegt leeg !!! 500kg dus dat wordt wel met 2 auto's op vakantie ( maar dat wisten we al).
Dus zover ik weet is dit geen probleem.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
Nee caravan is gemeten gewicht. Mag dus niet zwaarder dan 500 kilo zijn voor nederlandse wetgeving. Maar vooral Mag het in het land waar je naar toe gaat ook.
Je wilt nl niet met een ax een caravan een mooie franse heuvel op proberen te trekken. Dan heb je drie koppakkingen nodig en 2 man om te duwen
Je wilt nl niet met een ax een caravan een mooie franse heuvel op proberen te trekken. Dan heb je drie koppakkingen nodig en 2 man om te duwen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Het valt misschien op. Maar op dit moment heb ik geen ander vervoermiddel om het te trekken, want pas rond half september krijgen wel een andere auto, een vw golf 1.6 fsi (kunnen we van me ouders overnemen) uit 2005. Jullie denken een VW?? Me ouders hadden niks anders ik had liever een Citroën maar die hadden ze niet.
als hij er is volgen er uiterraad weer foto's.
gr vincent
als hij er is volgen er uiterraad weer foto's.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
hoi ben weer thuis .
kort stukkie maar het ging goed, eerst binnen door naar de pomp voor de banden en daarna over de ring. hij trekt motorisch het best goed alleen moet ff anders mijn spiegels ophangen.
Dingen die ik moet vervangen: Disselbak (van hout is een beetje verrot na 2 jaar), de verlichting (doet het volgens mij helemaal niet meer) en 2 nieuwe banden
gr vincent
kort stukkie maar het ging goed, eerst binnen door naar de pomp voor de banden en daarna over de ring. hij trekt motorisch het best goed alleen moet ff anders mijn spiegels ophangen.
Dingen die ik moet vervangen: Disselbak (van hout is een beetje verrot na 2 jaar), de verlichting (doet het volgens mij helemaal niet meer) en 2 nieuwe banden
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
hoi
Eergister de Lichten van de caravan vervangen, die waren ook aan vervanging toe Overal oxidatie zelfs op de lampjes.
Heb Gister een nieuwe disselbak gemaakt van aluminium.
En voorin soort stapelbed voor de 2 kleintjes in de familie.
Mijn ax verlaagd , niet dat ik weet kwam door de caravan hij is wel erg laag en zou eigenlijk andere schokbrekers in moeten die iets stugger zijn maar dat komt nog wel.
Ik heb alles weer op me dooie gemak gecontroleerd en alles doet het, gas, water, verlichting, koelkast.
Op naar de vakantie.
gr vincent
Eergister de Lichten van de caravan vervangen, die waren ook aan vervanging toe Overal oxidatie zelfs op de lampjes.
Heb Gister een nieuwe disselbak gemaakt van aluminium.
En voorin soort stapelbed voor de 2 kleintjes in de familie.
Mijn ax verlaagd , niet dat ik weet kwam door de caravan hij is wel erg laag en zou eigenlijk andere schokbrekers in moeten die iets stugger zijn maar dat komt nog wel.
Ik heb alles weer op me dooie gemak gecontroleerd en alles doet het, gas, water, verlichting, koelkast.
Op naar de vakantie.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
he
ff weer een berichtje, hier gaat alles lekker ook met de rode duivel heb nu 10 boxen en moet ze nog 4 inbouwen en afwerken.
De ford is naar de sloop toe maar hij was gewoon op.
De vw is echt een mooie en stille auto.
de vlekken in de bestuurders stoel zijn er intussen al uit.
verder ben ik druk met de kamer van me zoontje, stucen, verwarming e.d.
gr vincent
ff weer een berichtje, hier gaat alles lekker ook met de rode duivel heb nu 10 boxen en moet ze nog 4 inbouwen en afwerken.
De ford is naar de sloop toe maar hij was gewoon op.
De vw is echt een mooie en stille auto.
de vlekken in de bestuurders stoel zijn er intussen al uit.
verder ben ik druk met de kamer van me zoontje, stucen, verwarming e.d.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
hoi ff een berichtje van uit school.
Maandag morgen wou hij niet starten.
Accu was goed want hij draaide de startmotor met gemak om.
Na 5 minuten met de startmotor gedraaid te hebben sloeg hij met moeite aan gelukkig. Olie pijl is goed en alles zat er gewoon in ik snap er niks van. weet iemand wat het kan zijn?
gr vincent
Maandag morgen wou hij niet starten.
Accu was goed want hij draaide de startmotor met gemak om.
Na 5 minuten met de startmotor gedraaid te hebben sloeg hij met moeite aan gelukkig. Olie pijl is goed en alles zat er gewoon in ik snap er niks van. weet iemand wat het kan zijn?
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
Nodig voor starten:
Benzine, vonk, startmotor.
Benzineleiding lostrekken, kijken of er benzine uit komt als je op 2e contact zet (bakje eronder!).
Vonk: bougie eruit en op het blok leggen, starten en iemand laten kijken of er een vonk is (moet je wel bougietang hebben natuurlijk).
Oplossing 3: wegenwacht
Benzine, vonk, startmotor.
Benzineleiding lostrekken, kijken of er benzine uit komt als je op 2e contact zet (bakje eronder!).
Vonk: bougie eruit en op het blok leggen, starten en iemand laten kijken of er een vonk is (moet je wel bougietang hebben natuurlijk).
Oplossing 3: wegenwacht