Ik ben aan het plamuren, maar ik krijg maar geen strak resultaat !
a. ik heb te weinig geduld en ik moet gewoon blijven schuren.
b. ik moet er weer een nieuwe laag plamuur overheen strijken in de hoop dat ik de putten dichtstrijk.
c. ik koop een fles spuitplamuur en spray de boel strak.
d. ik gooi alles weg en begin aan een nieuw project.
e. Ik moet hier van die glasvezelmatjes overheen plakken
f. ???
Ik heb eerst plamuur gebruikt voor diverse materialen......niet onaardig moet ik zeggen,....maar net niet......
Later heb ik glasvezelplamuur gebruikt, maar met deze trek je de vezels mee met je plamuurmes waardoor je zulke putten krijgt....get is wel beresterk
Ik moet trouwens 2 componenten aan elkaar maken,.....waarbij ik starks geen naad wil zien........
Cheers,
Rock's
Hoe krijg ik putten weg na het plamuren ?
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Hoe krijg ik putten weg na het plamuren ?

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
putjes moet je gewoon dichtsmeren, lukt het net met het mes dan gewoon met de vinger of een plamuur rubber,.........
geduld is een schone zaak
en btw idd dat glasvezel spul is eigenlijk alleen bedoelt om bijv grote gaten te vullen je zult altijd moeten zorgen dat je project te laag ligt en dan moet je em gewoon strak maken met polyester plamuur want met glasvezel krijg je em nooit strak
geduld is een schone zaak
en btw idd dat glasvezel spul is eigenlijk alleen bedoelt om bijv grote gaten te vullen je zult altijd moeten zorgen dat je project te laag ligt en dan moet je em gewoon strak maken met polyester plamuur want met glasvezel krijg je em nooit strak
bij ons raceteam (HTS-raceteam) moest ik ook een nieuwe achterkant maken: van 2 kappen 1 maken. Hierbij had ik ook steeds van die kleine kuiltjes, gaatjes. Met de schuurmachine (excentrisch) gaat het meeste snel weg, maar een echte oplossing heb ik ook niet gevonden. Met een mesje de kleine gaatje dichtsmeren is volgens mij de beste oplossing.
he rocks
in het begin heb ik ook allemaal liggen klooien maar t beste werkt om een mal te maken (negatief van de bumper) zodat je een strak resultaat krijgt met weinig plamuur....dit kan vervolgens ook nie scheuren
en de 2de tip: schuren met een vlak blokje en niet uit de hand!! dat is echt een wereld van verschil! een klein blokje van 10X 10 cm is meer als genoeg!
succes
ax powah
in het begin heb ik ook allemaal liggen klooien maar t beste werkt om een mal te maken (negatief van de bumper) zodat je een strak resultaat krijgt met weinig plamuur....dit kan vervolgens ook nie scheuren
en de 2de tip: schuren met een vlak blokje en niet uit de hand!! dat is echt een wereld van verschil! een klein blokje van 10X 10 cm is meer als genoeg!
succes
ax powah
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber