Dat heb ik weer als ik ff lekker aan het skelteren ben komt er olie uit de pijlstok niet erg handig
Heb ik een catch can heb ik geen olie meer in het gasklephuis heb ik het nu in heel m’n motorruim
Iemand hier ervaring mee
Zeg maar nee ik had er twee
En is het niet op maat of niet leverbaar dan maken we het lekker zelf
Als ik die foto's zo zie, ziet hij er knap gesloten uit. Slang loopt van carterontluchting naar een gat bovenin je catchcan en verder zie ik er geen openingen in. Ik vraag me dus af hoe je je druk nu kwijt kan raken. (als die zo gesloten is, dan doet die dat nu langs de pijlstok)
klopt de opening zit aan de voorkant op de foto achter het blauwe stikkertje dus tussen het frontpaneel en de catchcan in loopt door het frontpaneel heen met tussen het frontpaneel en de bumper een openfilter
Zeg maar nee ik had er twee
En is het niet op maat of niet leverbaar dan maken we het lekker zelf
en zeg ook maar gedag tegen je kleppendekselpakking.
je moet wel een afvoer hebben van je carterdruk, die moet je vanaf dat tankje weer gewoon op de originele plek aansluiten.
*edit, ik lees nu dat je die wel hebt, aan de bovenkant of onderkant van dat tankje ? plaats nog is wat foto's, want het klopt iig niet want de symptomen wijzen erop dat ie zn oliedruk niet kwijt kan.