Jan Dirk Kruit aka AXVTS (6 x GTI + Volcane + AX TRAILER)
Moderator: webmasters
Jan Dirk Kruit aka AXVTS (6 x GTI + Volcane + AX TRAILER)
Hallo hallo,
Terug van weggeweest, net na 1 jaar hel in een VW (opgedrongen door de baas) terug gesprint naar een AX Volcane uit 1995 !
Goed om terug te zijn, denk dat het niet lang duurt voordat ik dit forum weer ga raadplegen om de AX om te bouwen tot iets bijzonders, waar hier tegenwoordig al vele mooie voorbeelden van zijn!
Mijn vorige AX-en waren
AX 1.1 -> 1.4 carb
AX GTinj -> VTS onderstel
AX GTinj -> VTS onderstel & 1.6 motor
AX GTI -> AX GTI Rally Group A
AX GTinj -> AX GTI Rally Group A
Groeten Jan Dirk
Terug van weggeweest, net na 1 jaar hel in een VW (opgedrongen door de baas) terug gesprint naar een AX Volcane uit 1995 !
Goed om terug te zijn, denk dat het niet lang duurt voordat ik dit forum weer ga raadplegen om de AX om te bouwen tot iets bijzonders, waar hier tegenwoordig al vele mooie voorbeelden van zijn!
Mijn vorige AX-en waren
AX 1.1 -> 1.4 carb
AX GTinj -> VTS onderstel
AX GTinj -> VTS onderstel & 1.6 motor
AX GTI -> AX GTI Rally Group A
AX GTinj -> AX GTI Rally Group A
Groeten Jan Dirk
Last edited by AXVTS on WedOct28, 2009 10:06:30 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Master
Even update van stand van zaken:
Nu speciale AX GTI trailer gemaakt, De GTI's zijn er vandaag mee naar Assen (racecursus) vertrokken:
Nu speciale AX GTI trailer gemaakt, De GTI's zijn er vandaag mee naar Assen (racecursus) vertrokken:
Last edited by AXVTS on WedOct28, 2009 4:35:06 PM, edited 1 time in total.
Het gaat net goed; maar als de AX teveel verlaagd is, dan moet die beneden en een niet verlaagde boven.Rock's wrote:ik vraag me af of dit wel goed gaat ... mbt het veren van de voorzijde van de voorste GTI ...
wat voor trekpaart heb je er voor ?
Het trekpaard was nu een Audi A6 V8 van een vriend van me, maar ik ben aan het sparen voor een mooie bus waar er nog eentje in past, dan kan ik met drie AX-en naar het circuit.
@TTF, hier plaatje van mijn collectie- de Volcane staat hier niet op
-
- profiel verwijderd
-
- AX liefhebber
-
- profiel verwijderd