Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik heb dus zoals beloofd eens geleken of je dus gewoon op t vroegere militaire vliegveld in Brustum kan rijden en jawel hoor dat gaat Kan je zomaar oprijden Was t wel effe vergeten te posten hier
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik weet wat te doen dit weekend voor mij Tenminste.. het ligt bij Sint Truiden in de buurt? onder Hasselt?
Maar goed, wel ali ilegalie dus...
Ja het ligt in Sint Truiden, als je wil kan ik wel effe opzoeken waar precies maar ik weet 100% zeker dat het in de "hoerenbuurt" van Sint Truiden ligt (nee niet uit eigen ervaring!)
Mooi hebben we ook een plek om alle overtollige testosteron achter te laten zodat we weeer veilig en met knikkende knietjes huiswaarts kunnen keren.
Ax_Dude wrote:Ik heb dus zoals beloofd eens geleken of je dus gewoon op t vroegere militaire vliegveld in Brustum kan rijden en jawel hoor dat gaat Kan je zomaar oprijden Was t wel effe vergeten te posten hier
Ja maar is dat ook geoorloofd. dwz komen ze me daar niet met een ME macht vanaf slepen ??
laters
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
en hoe moet ik dan nu naar Hellevoetsluis om naar een AX te gaan kijken? of naar Groningen voor die van Rene?
stelletje pestkoppen
Voor mijn GT heb ik ook 2 uur in de trein gezeten hoor (en een half uur daarna in de auto)
NS roeleert dan wel niet echt maar het is gratis --> meer ? over voor je AX haha
heej Jeffry zullen wij met zn tweeen dan maar het voortouw nemen . Toch leuk een nek aan nek om te beginnen.