Vroemdag dinsdag 20 oktober 2009
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
BEDANKT
Was het bijna vergeten,
HESTER en MARC,
bedankt voor het oppassen en opletten op Tycho terwijl ik op het circuit aan het rijden was.
Tycho heeft een super dag gehad, zat nog maar net op de snelweg richting Antwerpen en hij lag teslapen. ( 1 uurtje)
Gr.MrBBQ
HESTER en MARC,
bedankt voor het oppassen en opletten op Tycho terwijl ik op het circuit aan het rijden was.
Tycho heeft een super dag gehad, zat nog maar net op de snelweg richting Antwerpen en hij lag teslapen. ( 1 uurtje)
Gr.MrBBQ
Saxo style is sexy style....
ondanks dat ik niet gereden heb, wel een super dag gehad!
maar wat ben ik kapot zeg gister om half11 thuis uiteindelijk.. en toen ging het licht al snel uit
xsara hield zich goed op de terugweg, jammer van die begrenzer erachter.. en volgens mij heb ik Chefke wakker gehouden
verder veel lol gehad, ervaren hoe het is om een kind te hebben en lekker met basje paar rondjes mee mogen rijden! toch jammer dat Vincent sneller was
en puur geluk dat ik dacht dat we een zwarte vlag kregen.. he bas?
maar wat ben ik kapot zeg gister om half11 thuis uiteindelijk.. en toen ging het licht al snel uit
xsara hield zich goed op de terugweg, jammer van die begrenzer erachter.. en volgens mij heb ik Chefke wakker gehouden
verder veel lol gehad, ervaren hoe het is om een kind te hebben en lekker met basje paar rondjes mee mogen rijden! toch jammer dat Vincent sneller was
en puur geluk dat ik dacht dat we een zwarte vlag kregen.. he bas?
arg, dit heben ze dus niet tegen mij gezegd .. joost heb je nog een overzicht van de transponder nummers?citrofenwick wrote:Het was super!!
mylaps.com voor de rondetijden (al kan ik ze niet direct vinden...)
edit:
Best time 2:16.481 (105.7 km/h)
Je moet je registreren
haha ja de schroeiplekken zitten nog op de voorbumperBossie wrote:Na een klein opstartprobleempje (een gesneuvelde ontstekingsmodule die Joris en Stefan een spectaculair begin van de dag bezorgde) een SUPER dag gehad. Heerlijk gereden, kinderen die het erg leuk en gaaf vonden en veel plezier gehad. Allen, heel erg bedankt!
voor de rest een super dag, super weer ook, erg gezellig.. ook het eten nadertijd was erg gezellig
voor de rest lekker gereden.. de ax hield zich weer probleemloos.. erg fijne bandjes die kumho's ku31 alleen me velgen zijn nu ook geel
op naar volgend jaar
zal nu es kijken of ik de foto;s online kan krijgen
ik heb echt een super dag gehad. De GT5heeft zich perfect gedragen. geen overstuur omdat ik vooraan op slicks reed. ik kon zelfs bossie bijhouden :P
ik heb ook onboard gefilmd dus die komen ook nog online.
het eten was best gezellig buiten de ober vond ik maar een raare kwezel.
@ttf merci voor het sportstuur mee tegeven aan marc.
@marc merci om het sportstuur van ttf te bezorgen aan mij.
@de rest. merci voor de leuke dag.
@Joost kan j'n m'n transponder nummer nog eens doorsturen.
grtzz stuart
ik heb ook onboard gefilmd dus die komen ook nog online.
het eten was best gezellig buiten de ober vond ik maar een raare kwezel.
@ttf merci voor het sportstuur mee tegeven aan marc.
@marc merci om het sportstuur van ttf te bezorgen aan mij.
@de rest. merci voor de leuke dag.
@Joost kan j'n m'n transponder nummer nog eens doorsturen.
grtzz stuart
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Die maakten meer lawaai dan snelheidTTF wrote:@ jan.. heb je die civics ook nog een slechte dag bezorgd even voorbij arnhem
Ze waren verder wel bloed irritant, die witte heeft nog effe heel kort op mijn bumper gehangen (dat was wel een mooi moment geweest voor mijn module om te klappen ). Heb ze verder maar genegeerd. Ben ze na Apeldoorn ook niet meer tegen gekomen.
Misschien kunnen we er een mailtje aan wagen naar de administratie van Zolder. We hadden toch nummer 14 t/m 24?AXClub wrote:dames heren jongens en meisjes,
ik heb geen transpondernummers. Ik hoorde het ook pas nadat er een aantal zijn ingeleverd.
Ik heb alleen een geschreven nummer van de transponder die overeenkwam met de sticker op de auto.
en stuart 9357056 (en geschreven nr 20)
die puma op de achtergrond was een stuk mooier aan het eind vd dag!Sjaakie wrote: http://sjaakie.nl-noob.com/picture_library/IMG_2408.JPG
Stuk gereden, lol dat zou wat zijn die gasten hadden vorig jaar nog een grote mond.q01z wrote:die puma op de achtergrond was een stuk mooier aan het eind vd dag!Sjaakie wrote: http://sjaakie.nl-noob.com/picture_library/IMG_2408.JPG