Ik heb al wel eens een vraag gesteld en erg snel antwoord gegeven. En dan is het wel zo netjes om je even voor te stellen.
Ik ben Ernst-Jan en ben 25 jaar oud. Ik woon in Bilthoven en ik studeer in Arnhem. Ik ben bijna klaar met de Commerciele Economie studie. Alleen nog mijn eindscriptie inleveren. In het weekend ben ik in Doetinchem te vinden.
Dus de AX pendelt heel wat heen en weer. Ik heb hem sinds juli 2009 en ik heb er nu 6000 kilometer gereden. En dat gaat ansich goed na wat vervelende opstart problemen. http://www.autoweek.nl/autoreview/24272 ... -AX-11-TGE voor de spannende perikelen.

De AX is mijn derde auto. Op mijn 18e kocht ik een Volvo 480 turbo. Heerlijke auto die er bijzonder uitziet. Alleen moet je wel een erg dikke portemonnee hebben. Na 2,5 jaar ingeruild op een Volvo 850 2.5 10V automaat. Heerlijke cruise wagen maar ook niet bepaald goedkoop, maar wel goedkoper dan de 480. In 2007 deze weer verkocht en overgestapt in de trein. Het begon toch weer te kriebelen om een eigen auto te hebben. Het belangrijkste was dat ie goedkoop was. Zowel in aanschaf als in gebruik en een beetje leuk en sportief. Daar voldoet de Volcane dus aan!
Hier nog een foto van de 480

En dit was de 850
Ik denk dat jullie wel een kleine indruk hebben wie ik ben.
Groeten,
Ernst-Jan