Ik geloof dat er een stuk of 4-5 reserve modules in mijn gereedschapskist liggen.q01z wrote:neem dan maar een reserve mee ookBossie wrote:Nu ik hem zelf heb vastgeschroefd welq01z wrote:zit je carb wel goed dichtgeschreoft?
Ik moet nog effe koelpasta gaan halen voor mijn ontstekingsmodule. De vorige heeft het een jaar volgehouden zonder
Vroemdag dinsdag 20 oktober 2009
Moderators: Browny, webmasters
Beste,
Bij deze danken wij u voor uw aanvraag tot inschrijving voor Vroemdag 2009 en kunnen wij U ook melden dat U en/of al uw clubleden definitief ingeschreven zijn.
Mocht er toch nog iemand zijn die in laatste instantie afmeldt, laat 't mij dan nog asap weten aub, zodat ik de transponder kan vrijhouden voor iemand anders.
Hopende U hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt,
Sportieve groeten,
Patrick
Sekretariaat Vroemdag
Bij deze danken wij u voor uw aanvraag tot inschrijving voor Vroemdag 2009 en kunnen wij U ook melden dat U en/of al uw clubleden definitief ingeschreven zijn.
Mocht er toch nog iemand zijn die in laatste instantie afmeldt, laat 't mij dan nog asap weten aub, zodat ik de transponder kan vrijhouden voor iemand anders.
Hopende U hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt,
Sportieve groeten,
Patrick
Sekretariaat Vroemdag
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
2 semi slicks om de velgen laten leggen, banden zijn nog niet binnen grrr
Remblokken rondom vervangen, zijn ook nog niet binnen zoals beloofd
Schroefset even stellen.
Ga zometeen maar is bellen waar al die spullen blijven!
Remblokken rondom vervangen, zijn ook nog niet binnen zoals beloofd
Schroefset even stellen.
Ga zometeen maar is bellen waar al die spullen blijven!
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
oef. uhm moet eigenlijk alleen nog ff een goeie koelslang of verloopstuk zien te vinden
Verder de neus omlaag en een tik in de ophanging oplossen. Hoop dat zaterdag gedaan te hebben.
Verder de neus omlaag en een tik in de ophanging oplossen. Hoop dat zaterdag gedaan te hebben.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Total admin
Zoals het er nu uitziet, wordt het een mooie dag
http://www.zoover.nl/belgie/limburg-bel ... lder-/weer
http://www.zoover.nl/belgie/limburg-bel ... lder-/weer
Re: vroemdag
denk dat joost en ik daar heen komen maar weet maandag denk ik pas hoe vroeg.Robert wrote:he wie staan er dinsdag ochtend bij de mac in veldhoven?
en hoe laat?
heb er zin in
(heb van hoe laat maar hoe vroeg gemaakt)
saxo100 wrote:Happytree wrote:word er nog ergens gezamenlijk afgesproken om daarna het laatste stuk samen op te rijden?saxo100 wrote:denk dat joost en ik daar heen komen maar weet maandag denk ik pas hoe vroeg.Robert wrote:he wie staan er dinsdag ochtend bij de mac in veldhoven?
en hoe laat?
heb er zin in
(heb van hoe laat maar hoe vroeg gemaakt)
Laten we proberen een gezamelijke parkeerplek te vinden op het deel voordat je het circuit op kan (Bij de pomp)
A hebben we meer zon B dan sta je niet in die lange wachtrij
Helaas zijn de weersvoorspellingen niet heel geweldig maar we gaan er een mooie dag van maken!
zoals eerder gezegd vergeet je helm voor het vrijrijden niet.
Tevens denk aan legitimatie EN je rijbewijs aangezien je hiermee de transponder ontvangt. Ook zal er een verklaring ingeleverd moeten worden over de risico's etc.
Als je eerder stopt met rijden om wat voor reden dan ook lever de transponder in. Dan kan een ander die er nog geen heeft ook rijden!
Voor de mensen die gezamelijk willen rijden:
Er gaat een groep vanuit "het westen" mogelijk dat die nog meer samen rijden via Antwerpen?
en een groep uit "het Oosten".
De oostelijke groep spreekt in principe af om 7 uur bij de BP vanaf Valkenswaard net voor de grensovergang. wie weet lekkere koffie?
A hebben we meer zon B dan sta je niet in die lange wachtrij
Helaas zijn de weersvoorspellingen niet heel geweldig maar we gaan er een mooie dag van maken!
zoals eerder gezegd vergeet je helm voor het vrijrijden niet.
Tevens denk aan legitimatie EN je rijbewijs aangezien je hiermee de transponder ontvangt. Ook zal er een verklaring ingeleverd moeten worden over de risico's etc.
Als je eerder stopt met rijden om wat voor reden dan ook lever de transponder in. Dan kan een ander die er nog geen heeft ook rijden!
Voor de mensen die gezamelijk willen rijden:
Er gaat een groep vanuit "het westen" mogelijk dat die nog meer samen rijden via Antwerpen?
en een groep uit "het Oosten".
De oostelijke groep spreekt in principe af om 7 uur bij de BP vanaf Valkenswaard net voor de grensovergang. wie weet lekkere koffie?
Ik ben benieuwd waar jij de weersverwachtingen vandaan hebt, volgens Zoover wordt het best aardig weer.