lidl en hun klanten....
Moderators: Rock's, webmasters
lidl en hun klanten....
"hallo, waar liggen die micro computers?"
"die zijn er maandag pas"
"ja echt niet, dan liggen ze in de schappen, maar ze zijn al binnen."
"ja maandag pas"
"ja hoelaat liggen ze er dan?"
"maandag pas"
"hoelaat?"
"maandag pas"
"ik vroeg HOELAAT, maandag is geen tijd."
en toen keek ze me nog pissiger aan omdat ik blijkbaar niet de eerste was die het vroeg.
al met al -7 voor de klantvriendelijkheid van de bimboslet van de Lidl.
en nog even -7 dat ze zo kinderachtig de regeltjes volgen en niet gewoon de klanten tevreden houden door meteen te verkopen.
grafzooi, nu krijg je dat slaapzak-voor-de-deur-lig gelul wat niet kan.
"die zijn er maandag pas"
"ja echt niet, dan liggen ze in de schappen, maar ze zijn al binnen."
"ja maandag pas"
"ja hoelaat liggen ze er dan?"
"maandag pas"
"hoelaat?"
"maandag pas"
"ik vroeg HOELAAT, maandag is geen tijd."
en toen keek ze me nog pissiger aan omdat ik blijkbaar niet de eerste was die het vroeg.
al met al -7 voor de klantvriendelijkheid van de bimboslet van de Lidl.
en nog even -7 dat ze zo kinderachtig de regeltjes volgen en niet gewoon de klanten tevreden houden door meteen te verkopen.
grafzooi, nu krijg je dat slaapzak-voor-de-deur-lig gelul wat niet kan.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Serieus gast beeld je effe in dat jij daar als (waarschijnlijk zaterdagkracht) cassiere zit. En iemand staat zo tof tegen je te doen. Zij zit daar alleen maar om spullen af te rekenen enz. Zij weet echt niet of die dingen al in het magazijn liggen of dat het maandagochtend geleverd word en wanneer het in de schappen ligt. Wellicht is er nog geen artikelcode voor aangemaakt dus staat het ook niet in de kassa / is de voorraad nog niet ingeboekt.
En met maandag zullen ze er heus wel voor zorgen dat het voor openingstijd er ligt / als ze open gaan die dingen in de winkel gelegd worden.
Soms zijn klanten echt te ongeduldig / triest.
Kortom iedereen doe gewoon relaxed leven is langer dan 1 dag....
En met maandag zullen ze er heus wel voor zorgen dat het voor openingstijd er ligt / als ze open gaan die dingen in de winkel gelegd worden.
Soms zijn klanten echt te ongeduldig / triest.
Kortom iedereen doe gewoon relaxed leven is langer dan 1 dag....
AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

1- het was niet iemand achter de kassa, maar de persoon die alle schappen voorzag van nieuwe kaartjes * dus ook diegene die de computers na sluitingstijd bijvult*
2- ik probeer alleen maar wat iedereen probeert, want ja ook ik ben niet dom en ik weet dat ze er al zijn, en dat wist zij ook.
3- wat artikelcode betreft heb je mischien gelijk, maar ook dat zal vandaag aangemaakt zijn ivm maandag snel van start te kunnen.
4- ze leggen het straks al in de vakken, dus ik moet maandag gewoon de winkel in zodra die opengaat.
dus ja, ik probeer gewoon snelsnelsnel te zijn.
-
- AX Master
als je...
DuFF wrote:hahaha, nummer 1 hapt toe.
1- het was niet iemand achter de kassa, maar de persoon die alle schappen voorzag van nieuwe kaartjes * dus ook diegene die de computers na sluitingstijd bijvult*
2- ik probeer alleen maar wat iedereen probeert, want ja ook ik ben niet dom en ik weet dat ze er al zijn, en dat wist zij ook.
3- wat artikelcode betreft heb je mischien gelijk, maar ook dat zal vandaag aangemaakt zijn ivm maandag snel van start te kunnen.
4- ze leggen het straks al in de vakken, dus ik moet maandag gewoon de winkel in zodra die opengaat.
dus ja, ik probeer gewoon snelsnelsnel te zijn.
Je kan ook even in het krantje kijken, dan weet je bijna zker dat ze om 08;30 uur opgaan( teminste bij ons wel). en je moet er zijn bij zijn.
Gr.MrBBQ

p.s. denk aan je hart, je bent tejong om .....
Saxo style is sexy style....
-
- AX super weirdo
als ze niet de regels volgen ...
-Lopen ze de hele dat heen en weer naar het magazijn om die ene brutale klant die eerder wil zijn dan de geduldige klant te helpen
-Is het en geetter bij de kassa omdat de actieprijs nog niet in de kassa staat.
- Staan een hoop mensen op maandag om 8.30 uur te vloeken op die mensen omdat ze al op zijn.
- hadden ze op zaterdag al op geweest en beginnen de klanten al op vrijdag te vragen ...
Netjes op je beurt w88 duffie
-Lopen ze de hele dat heen en weer naar het magazijn om die ene brutale klant die eerder wil zijn dan de geduldige klant te helpen
-Is het en geetter bij de kassa omdat de actieprijs nog niet in de kassa staat.
- Staan een hoop mensen op maandag om 8.30 uur te vloeken op die mensen omdat ze al op zijn.
- hadden ze op zaterdag al op geweest en beginnen de klanten al op vrijdag te vragen ...
Netjes op je beurt w88 duffie

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Had je beter deze kunnen kopen: http://www.informatique.nl/127954
Heb ik ook net binnen. Gaaf dingetje! HDMI uitgang. Dual Core Atom. Veel betere grafische core dan S3. En een dubbel zo grote HD.
En ook nog is optische uitgang en dvd speler om er een Home Theatre van te maken. Dat wordt mijn Beamer PC.
Heb ik ook net binnen. Gaaf dingetje! HDMI uitgang. Dual Core Atom. Veel betere grafische core dan S3. En een dubbel zo grote HD.
En ook nog is optische uitgang en dvd speler om er een Home Theatre van te maken. Dat wordt mijn Beamer PC.

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Liever betere hardware en juist geen xp home.okke wrote:Dan zit XP home er niet bij...tis maar wat je wilt he

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Even inhakend op deze post...als ik zou moeten kiezen tussen een multimediatank zoals de Popcorn C-200, of zoiets wat jij gekocht heb. Kan ik dan concluderen dat ik beter zo'n 'mini pc' kan kopen ?Mark wrote:Had je beter deze kunnen kopen: http://www.informatique.nl/127954
Die mini pc die ik gekocht heb is vrij krachtig voor zijn formaat. En energie zuinig. Kan Full HD afspelen doordat die Ion chipset hardwarematige video versnelling heeft.
Dus terugkomend op jou vraag. Ik denk van wel ja. Met zo'n mini pc kun je meer kanten op. Eventuele toekomstige videoformaten kun je dmv software gewoon afspelen. Met zo'n popcorn ben je afhankelijk van een firmware update.
Maar goed. Tis allemaal leuk speelgoed.
Dus terugkomend op jou vraag. Ik denk van wel ja. Met zo'n mini pc kun je meer kanten op. Eventuele toekomstige videoformaten kun je dmv software gewoon afspelen. Met zo'n popcorn ben je afhankelijk van een firmware update.
Maar goed. Tis allemaal leuk speelgoed.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

computer van lidl is voor me pa, niet voor mezelf, vaste huis pc is al krachtig en nog vrij recent genoeg (draaid cod4 op hoogste instellingen)Mark wrote:Had je beter deze kunnen kopen: http://www.informatique.nl/127954
lidlcomputer werdt erg warm bij wat grote handelingen tegelijk haha, maar hij is dan ook eigenlijk alleen bedoeld om te mailen en internetten.
maar dat Bullguard staat er allang niet meer op, ik ga niet betalen voor een virusscanner die niet goed werkt.
verder kijk ik mijn films op me xbox360 elite (hdmi uitgang), en over een maand zit er nog een homecinema 5.1 set met versterker tussen de xbox en de tv, die versterker (hdmi) zal de pixeltjes dan upscalen, en dan heb ik en dolby, en strak beeld (mits de film zelf goed is en niet die opgenomen korrelfilms uit de bioscoop) :P