Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
Dát wil ik jou wel eens zien doen dan...Pgoddijn wrote:
Kleine opbiechting, dop paste eigenlijk net niet, heb een stukje metaal moeten bijslijpen...
Ik vind het ook al vreemd klinken (ook al staat het in 'De Dikke Van Dale'..) dat je haar kunt bijknippen:
oftewel je gaat met stekeltjes de kapperzaak in, vraagt om bijknippen en komt met een volle bos (Afro) de zaak weer uit...stoer!
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
-
- profiel verwijderd
Pascal wrote:Dát wil ik jou wel eens zien doen dan...Pgoddijn wrote:
Kleine opbiechting, dop paste eigenlijk net niet, heb een stukje metaal moeten bijslijpen...
Ik vind het ook al vreemd klinken (ook al staat het in 'De Dikke Van Dale'..) dat je haar kunt bijknippen:
oftewel je gaat met stekeltjes de kapperzaak in, vraagt om bijknippen en komt met een volle bos (Afro) de zaak weer uit...stoer!
Oh man... Bijwerken dan maar (of zoals jij het wil: Wegslijpen)!Pascal wrote:Dát wil ik jou wel eens zien doen dan...Pgoddijn wrote:
Zal ik het dan maar verklappen?
Xantia
Ach, zo netjes is ie nou ook weer niet onder de kap. Komt misschien nog wel een keer .
Maar hij is in ieder geval netter dan de First. Even het zijscherm er vanaf getrokken:
Bumpersteuntje.......
Een dezer dagen een ander scherm van een sloper aftrekken. Helaas moet naast de roest (koekje) ook de linkerkant recht getrokken worden. Hopelijk zijn de velgen nog een beetje recht, vind de First velgjes eigenlijk het leukste aan de auto!
Roest weghalen is geen probleem, deuk eruit is even iets meer werk .
We zullen zien.........
Maar hij is in ieder geval netter dan de First. Even het zijscherm er vanaf getrokken:
Bumpersteuntje.......
Een dezer dagen een ander scherm van een sloper aftrekken. Helaas moet naast de roest (koekje) ook de linkerkant recht getrokken worden. Hopelijk zijn de velgen nog een beetje recht, vind de First velgjes eigenlijk het leukste aan de auto!
Roest weghalen is geen probleem, deuk eruit is even iets meer werk .
We zullen zien.........
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:44:32 PM, edited 1 time in total.
Valt nog wel mee hoe krokant het hier is, heb op de eerste pagina van m'n wie is wie grotere gaten laten zien . Schijnen nu mooi van pas te komen om de boel recht te trekken
Komt vast wel goed, en het is natuurlijk niet meer mijn auto .
Maar ik help hem wel met het rechttrekken!
Dank voor het succes, alle succes zal gebruikt worden!
Met een hamer van "De Wit" zorgen dat het écht recht zit!TTF wrote:recht laten trekken? ik zeg
succes er mee
Komt vast wel goed, en het is natuurlijk niet meer mijn auto .
Maar ik help hem wel met het rechttrekken!
Dank voor het succes, alle succes zal gebruikt worden!