Johannus wrote:
, maar waar is eigenlijk dat zwarte gedeelte aan de rechterkant van de grill voor? zit dat bij alle type1 grilles? en wat doet het?
Dat zit inderdaad op alle type 1 grilles. Waar het voor is.. geen idee, weet Michel vast wel
Volgens mij had het ook iets te maken met de leeftijd van de grill :S
Johannus wrote:
, maar waar is eigenlijk dat zwarte gedeelte aan de rechterkant van de grill voor? zit dat bij alle type1 grilles? en wat doet het?
Dat zit inderdaad op alle type 1 grilles. Waar het voor is.. geen idee, weet Michel vast wel
Volgens mij had het ook iets te maken met de leeftijd van de grill :S
Dat zwarte stuk is er alleen maar voor om te zorgen dat als je van de voorkant van de auto kijkt alles achter de grill zwart oogt. aan de linker zijde zit een "dood" stuk (wat achter het zwart zit en daarnaast zit de radiateur en die is zwart) en dat is bij een witte auto gewoon wit en oogt niet lekker als je vanaf de voorkant kijkt.
In den beginne was het een los inzet stukje maar bij de latere is het een vast deel aan de grill geworden. Kun je goed aan zien of een auto ooit schade heeft gehad en herspoten is. als je grille nieuw koopt zijn de zwarte stukken met stikker afgeplakt maar veel spuiterijen verwijderen het voor ze beginnen waardoor het meegespoten wordt en je kan zien dat het niet fabrieksaf is
denny wrote:pff heb de avond ervoor een happy hardcore feestje in nijmegen. Ik wil dus niemand horen over de staat waarin ik aankom .
als je nou een half pilletje neemt, en de rest voor zondag bewaard, dan sta je zondag ook nog strak (nee ik kom er helemaal niet voor uit dat ik alle hardcore-feest bezoekers associeer met pillenslikgedrag)
Tot dusver geven ze voor zondag goed/bewolkt weer af.
het zal wel wat aan de frisse kant zijn.
Als ik zaterdags mijn ECU goed reset, en dan zondags naar de meeting kom, is er dan iemand bereid om mijn ECU uit te lezen voor eventuele storingen oid ? hij valt namelijk nog steeds af en toe uit/bokken/niet mooi stationair lopen..??
ps. ik sta nog niet in de O.P.
Last edited by DuFF on WedOct14, 2009 5:51:16 PM, edited 1 time in total.