Vroemdag dinsdag 20 oktober 2009
Moderators: Browny, webmasters
Misschien om het een en ander wat te verduidelijken, de brief zoals die door de organisatie is verstuurd. (deze heb ik even geleend van Citrosport):
Beste piloot of gewoon vroemdag deelnemer,
Net zoals alle jaren kijken weer duizenden minder valide kinderen uit naar deze gebeurtenis en ik ben er zeker van dat hun dromen zullen verwezenlijkt worden samen met jullie hulp en toewijding.
Op basis van ervaringen en feedback van voorgaande jaren, heeft de organisatie beslist om een paar wijzigingen in te voeren om ervoor te zorgen dat alles nog wat beter zal verlopen en dit voor t welzijn van iedereen.
Om je in te schrijven voor Vroemdag 2009, heb ik absoluut een aantal gegevens nodig voor diverse redenen en om t jullie (en ook mezelf) gemakkelijk te maken, voeg ik een excel bestandje (met n voorbeeld) bij om in te vullen en aan mij terug te bezorgen vóór 10/10/2009. Specifiek voor clubverantwoordelijken: deze gegevens zijn nodig voor AL uw teamleden en zorg er aub voor dat die mensen, die zich inschrijven als piloot, ook effectief aanwezig zullen zijn!!! Als sekretariaat gaan we hier toezicht op houden en indien echt nodig, volgend jaar rekening mee houden.
Alle richtlijnen van voorgaande Vroemdagen zijn nog steeds geldig (95 dB, transponder, afstand van verhaal, polsbandjes & 2 lunchbonnen/wagen, afhaling documenten, enz...) - zie hiervoor ook de bijlage
Enkele nieuwigheden:
- Opsplitsing van de 2 groepen op basis van t aantal deelnemers (uiteraard) maar vanaf nu ook op basis van t type wagen. OPGELET! de wagen van inschrijving zal deze keer duidelijk kenbaar gemaakt worden aan de officials aan de ingang van t circuit en als men op t toneel verschijnt met een andere wagen, kan t zijn dat de toegang tot t circuit geweigerd zal worden. Vandaar dat de omschrijving van de wagen in t inschrijvingsformulier VERPLICHT is: geen info = geen deelname!
- Naast een gekleurd vakje (= in welke groep je zal rijden) en een uniek nummer (= transponder nr.), zal er ook een aanduiding op de voorruit aangebracht worden die aangeeft in welke opstapplaats je in de pits dient te stoppen (= ook een nummer).
- Elke wagen die méér dan 95 db produceert, rondjes rijdt in zijn ééntje tussen 10:00 en 15:25 uur of roekeloos, onsportief rijdt, enz..., zal doorgeseind worden naar de verantwoordelijke van t circuit, die dan de nodige actie zal ondernemen.
- Clubs waarvan de leden zich niet houden aan al de richtlijnen, zullen na Vroemdag 2009 gecontacteerd worden en dit zal verlopen via de clubverantwoordelijke.
Sportieve groeten en ik kijk er alvast naar uit om jullie terug te ontmoeten in Zolder,
Patrick Weckx
Sekretariaat Vroemdag 2009
Beste piloot of gewoon vroemdag deelnemer,
Net zoals alle jaren kijken weer duizenden minder valide kinderen uit naar deze gebeurtenis en ik ben er zeker van dat hun dromen zullen verwezenlijkt worden samen met jullie hulp en toewijding.
Op basis van ervaringen en feedback van voorgaande jaren, heeft de organisatie beslist om een paar wijzigingen in te voeren om ervoor te zorgen dat alles nog wat beter zal verlopen en dit voor t welzijn van iedereen.
Om je in te schrijven voor Vroemdag 2009, heb ik absoluut een aantal gegevens nodig voor diverse redenen en om t jullie (en ook mezelf) gemakkelijk te maken, voeg ik een excel bestandje (met n voorbeeld) bij om in te vullen en aan mij terug te bezorgen vóór 10/10/2009. Specifiek voor clubverantwoordelijken: deze gegevens zijn nodig voor AL uw teamleden en zorg er aub voor dat die mensen, die zich inschrijven als piloot, ook effectief aanwezig zullen zijn!!! Als sekretariaat gaan we hier toezicht op houden en indien echt nodig, volgend jaar rekening mee houden.
Alle richtlijnen van voorgaande Vroemdagen zijn nog steeds geldig (95 dB, transponder, afstand van verhaal, polsbandjes & 2 lunchbonnen/wagen, afhaling documenten, enz...) - zie hiervoor ook de bijlage
Enkele nieuwigheden:
- Opsplitsing van de 2 groepen op basis van t aantal deelnemers (uiteraard) maar vanaf nu ook op basis van t type wagen. OPGELET! de wagen van inschrijving zal deze keer duidelijk kenbaar gemaakt worden aan de officials aan de ingang van t circuit en als men op t toneel verschijnt met een andere wagen, kan t zijn dat de toegang tot t circuit geweigerd zal worden. Vandaar dat de omschrijving van de wagen in t inschrijvingsformulier VERPLICHT is: geen info = geen deelname!
- Naast een gekleurd vakje (= in welke groep je zal rijden) en een uniek nummer (= transponder nr.), zal er ook een aanduiding op de voorruit aangebracht worden die aangeeft in welke opstapplaats je in de pits dient te stoppen (= ook een nummer).
- Elke wagen die méér dan 95 db produceert, rondjes rijdt in zijn ééntje tussen 10:00 en 15:25 uur of roekeloos, onsportief rijdt, enz..., zal doorgeseind worden naar de verantwoordelijke van t circuit, die dan de nodige actie zal ondernemen.
- Clubs waarvan de leden zich niet houden aan al de richtlijnen, zullen na Vroemdag 2009 gecontacteerd worden en dit zal verlopen via de clubverantwoordelijke.
Sportieve groeten en ik kijk er alvast naar uit om jullie terug te ontmoeten in Zolder,
Patrick Weckx
Sekretariaat Vroemdag 2009
mischien is het een tip om de regels en bemerkingen of openbaar te maken of te mailen naar de definitieve inschrijvingen en niet op een dergelijke manier op een openbaar forum te zetten zonder ook maar enige onderbouwing. Komt erg bot over id.
Ik kan je zeggen dat na het lezen van een dergelijke reactie bij mij ineens de lol er wel even vanaf was.
(edit: Jan, jongen niet zo snel )
Ik word wel benieuwd dat wanneer alles voor eigen risico wordt ondernomen door de rijders hoe zij daar de club op willen aanspreken. Het is tenslotte graag of niet lijkt mij voor hun.
Ben ook wel benieuwd waar deze regels nu ineens vandaan komen! Zover ik weet gaat elk jaar fantastisch.
Ik kan je zeggen dat na het lezen van een dergelijke reactie bij mij ineens de lol er wel even vanaf was.
(edit: Jan, jongen niet zo snel )
Ik word wel benieuwd dat wanneer alles voor eigen risico wordt ondernomen door de rijders hoe zij daar de club op willen aanspreken. Het is tenslotte graag of niet lijkt mij voor hun.
Ben ook wel benieuwd waar deze regels nu ineens vandaan komen! Zover ik weet gaat elk jaar fantastisch.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
zojuist is er een mail verstuurd aan degene die zich aangemeld hebben.
Hieronder het lijstje van aanmeldingen (aan de hand van het mailadres)
Lambrechtsdenny
s_vd_meche
jan
ronaldboumansr
dutch_erazer
citrofenwick
rkarsmakers
stuartdebaere
deerenberg
v.andriessen
mocht er iets kloppen of ontbreken aan namen dan horen we het graag (asap)
Hieronder het lijstje van aanmeldingen (aan de hand van het mailadres)
Lambrechtsdenny
s_vd_meche
jan
ronaldboumansr
dutch_erazer
citrofenwick
rkarsmakers
stuartdebaere
deerenberg
v.andriessen
mocht er iets kloppen of ontbreken aan namen dan horen we het graag (asap)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
denny wrote: Daarnaast begin ik me te irriteren aan mensen die iets toezeggen maar uiteindelijk niet over de brug komen. Is niks persoonlijks verder. Maar als je niet 100% zeker weet dat je komt geef je dan ook niet op. Ook niet onder voorbehoud. Das lastig voor de organisatie etc etc etc. Kijk als je je motorblok nu opblaast ala. dan heb je een reden in mijn ogen.
denny@vroemdag2008 wrote:gaat zijn baas wurgen
denny@vroemdag2008 wrote:
mogen we je herinneren ...... (K)denny@vroemdag2008 wrote:baalt nu nog harder
vond de verzamelplaats van afgelopen jaar niet verkeerd.Rooney wrote:Gaan we dit jaar nog verzamelen ergens en vandaar uit gezamelijk naar Zolder rijden, net als vorig jaar?
Als ze nou nog open waren geweest...
Meer info volgt nog wel. Ik hoop snel info vanuit de organisatie te ontvangen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
afpsreekplaats zit er voor mij denk ik niet in aangezien ik de ax op een depannagevrachtwagen tot ginder breng
Normaal kunnen we ook een partytent regelen, moeten we die meebrengen? (moet ik nog ff vragen aan Stuart)
Ben ik trouwens de enige met nog een redelijke (doch haalbare) to-do list?
Normaal kunnen we ook een partytent regelen, moeten we die meebrengen? (moet ik nog ff vragen aan Stuart)
Ben ik trouwens de enige met nog een redelijke (doch haalbare) to-do list?
AX-kopen is verslavend.