Toerenteller inbouwen 1.0 Escapade geen injectie
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Toerenteller inbouwen 1.0 Escapade geen injectie
Welk draadje moet ik pakken van de bobine? Waar zit die bobine dan?
Rood en Zwart al aangelsoten nog aalleen die naar de bobine.
Graag snel antwoord! Wil hem erin zetten.
Mvg,
Dennis
Rood en Zwart al aangelsoten nog aalleen die naar de bobine.
Graag snel antwoord! Wil hem erin zetten.
Mvg,
Dennis
Last edited by dennis_max27 on WedOct07, 2009 5:43:27 PM, edited 1 time in total.
-
- Archivaris
Re: Toerenteller inbouwen 1.0 Escapade geen injectie
Bij dit soort opmerkingen ben ik altijd geneigd het topic over te slaan al is het al omdat de informatie zo te vinden is met de zoekmachine onderaan het forum... het typen van dit bericht heeft me meer moeite gekost...dennis_max27 wrote:Graag snel antwoord!
maar goed voorruit...
Combineer DIT en DIT topic eens...
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Hey, Dennis, ff een tip:
Ga eens naar het plaatjestopic wat Michel (MBa@NL) heeft gepost, en kijk eens rustig naar wat jij allemaal hebt.
In het begin had ik ook geen flauw idee wat ik allemaal had (carburateur? type 1 of 2? waar moet de olie in en hoe meet je dat eigenlijk?), maar met een beetje kijken en vergelijken kun je alles leren
Ga eens naar het plaatjestopic wat Michel (MBa@NL) heeft gepost, en kijk eens rustig naar wat jij allemaal hebt.
In het begin had ik ook geen flauw idee wat ik allemaal had (carburateur? type 1 of 2? waar moet de olie in en hoe meet je dat eigenlijk?), maar met een beetje kijken en vergelijken kun je alles leren
-
- AX liefhebber
Door in het google zoekveld 'inbouwen toerenteller' te typen en op de zoek knop te klikken, krijg ik een mooi zoekscherm waarbij de 2e hit (de 1e verwijst naar dit topic) naar de how-to verwijst.Pgoddijn wrote:Juist...
Nu worden sommige dingen niet bij het zoeken weergegeven, maar kijk eens gewoon bij Howto's
Dat ligt aan de eigenschappen van Google, ik krijg bijvoorbeeld voornamelijk dingen van cartuning e.d. maar hij staat er wel (op de laatste plaats:P).Bossie wrote:Door in het google zoekveld 'inbouwen toerenteller' te typen en op de zoek knop te klikken, krijg ik een mooi zoekscherm waarbij de 2e hit (de 1e verwijst naar dit topic) naar de how-to verwijst.
On-topic dan maar weer: Je komt er wel uit neem ik aan, succes met inbouwen