net als altijd bij van die rallywagens

ook wel "backfire"genoemd??
hoe gebeurt dat? en kan dat ook bij de ax?
wat zijn de nadelen?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Of je doet het expres natuurlijk....grietje wrote:Als je injectie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht loopt en je alles verkeerd hebt afgestelt...
Dan zal die backfiren
Gaaf systeem had die on-board zeg! met dat display met al die sensoren erop, wat is dat voor een systeem? speciale ECU ook daarvoor of niet?2Black wrote:Of je doet het expres natuurlijk....![]()
Nigel Spits Fire laat dat zien.
In de KDFi zat ingeprogrammeerd dat de ontsteking bij gas los en ca. 2500 toeren omdraaide en dus even ging vonken met open uitlaatkleppen.
Niet schadelijk voor de motor zolang je het niet te gek instelde natuurlijk...
Oke, zelfde idee dus als MoTeC. MoTeC heb ik al redelijk wat ervaring mee, maar van KDFI nog nooit gehoord, daarom was mijn interesse ook gewekt.2Black wrote:Zoals ik al schreef: "In de KDFI staat ingeprogrammeerd..."
18dePgoddijn wrote:17e? Doe ik het voor jePascal wrote:... en waarschijnlijk wordt het tijd voor kleppenstellen....
Ben de 17e in Enschede met een kleine klusmeeting aan het bakkie van Raoelv.andriessen wrote:18de![]()
Tip: in een tunnel lach je je ballen uit je broek!!!!
Ik hoop dat ik je een keer voorbij kan horen komen!! klinkt gaaf hèrem-jo wrote:nou die AX van mij geeft knallen wil je niet weten hahha niks aan gedaan