Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bob en ben sinds enkele maanden in het bezit van een AX uit 1988.
Hieronder een foto van mijn auto. Inmiddels glanst ze weer een beetje, dat is op de foto nog niet het geval. Verder ben ik nog op zoek naar lichtmetalen wieltjes, om het geheel wat mooier te maken.
Groeten,
Bob.
Last edited by Bob. on TueSep29, 2009 11:16:38 AM, edited 1 time in total.
Dank voor jullie reactie. Het is er idd eentje van de eerste serie.
Hij is nog vrij goed, hij heeft een klein roestpuntje bij het linker achterraampje, verder zien de knoppen die op de achterruit zitten niet meer echt mooi uit. Verder een paar butsen en deuken en zo...
WELKOM leuk, weer een phase 1 erbij binnen de club Blijven toch de meest karakteristieke AX'jes heb er momenteel zelf 2 rijdend uit de eerste serie
Bob. wrote:Hij is nog vrij goed, hij heeft een klein roestpuntje bij het linker achterraampje, verder zien de knoppen die op de achterruit zitten niet meer echt mooi uit. Verder een paar butsen en deuken en zo...
zelf al eens 21 jaar buiten gestaan een auto op leeftijd heeft nou eenmaal veel meegemaakt...
Nee, die radio heb ik niet meer. Die deed het maar voor de helft, en de bandjesspeler deed het helemaal niet meer...
Met die iemand bedoelde Bas mij dus heb je em helemaal niet meer? zal niet de eerste radio zijn die ik een tweede leven geef loopwerk is meestal een snaartje of een kop uitwisselen....
Nee, die radio heb ik niet meer. Die deed het maar voor de helft, en de bandjesspeler deed het helemaal niet meer...
Met die iemand bedoelde Bas mij dus heb je em helemaal niet meer? zal niet de eerste radio zijn die ik een tweede leven geef loopwerk is meestal een snaartje of een kop uitwisselen....
Mocht je em nog hebben of kunnen terughalen graag
Hm, zal een lastig verhaal worden. Bandje bleef er ook in hangen enzo...
Maar ik zal even kijken, ligt waarschijnlijk bij mn buurman ergens, als die hem nog heeft!
Mocht je em nog hebben of kunnen terughalen graag
Hm, zal een lastig verhaal worden. Bandje bleef er ook in hangen enzo...
Maar ik zal even kijken, ligt waarschijnlijk bij mn buurman ergens, als die hem nog heeft!
een extra uitdaging aangezien ik nog wel even met een hand en arm vol fracturen thuiszit heb ik mooi wat te doen
Nu is die tegen een zeer zacht prijsje te koop voor onderdeeltjes. Wat misschien interressant is, is dat er een gti intereur inzit inclusief sportstuur.
Als je belangstelling hebt, laat het maar weten anders gaattie naar de sloop.
Tenzij iemand nog een 1.1 RE carburateurmotor heeft liggen natuurlijk, da kan ik overwegen of ik de motor vervang.
Nu is die tegen een zeer zacht prijsje te koop voor onderdeeltjes. Wat misschien interressant is, is dat er een gti intereur inzit inclusief sportstuur.
Als je belangstelling hebt, laat het maar weten anders gaattie naar de sloop.
Tenzij iemand nog een 1.1 RE carburateurmotor heeft liggen natuurlijk, da kan ik overwegen of ik de motor vervang.