Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)
Moderator: webmasters
Een voorrangsweg oprijden en niet naar links kijken...grietje wrote:T ziet er niet onoverkomelijk uit, maar minder handig. Wat heeft ie ermee geprobeerd?
Weer wat te doen dus.
Last edited by Pgoddijn on FriFeb19, 2010 2:50:32 PM, edited 1 time in total.
Doe eens efkes wat foto's van Elmo dan, ik wil wel eens weten hoeslecht of juist hoe goed ze momenteel is.
Uiteraard blijft het advies: slijptol erin en netjes maken.
Ben blij dat Romy de auto heeft 'behouden'; er zijn er genoeg die voor een lekke band op de sloop komen...
First lijkt me reparabel eigenlijk; de snip is recht zo te zien....
Uiteraard blijft het advies: slijptol erin en netjes maken.
Ben blij dat Romy de auto heeft 'behouden'; er zijn er genoeg die voor een lekke band op de sloop komen...
First lijkt me reparabel eigenlijk; de snip is recht zo te zien....
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Peter reed niet in de auto maar een vriend van hem.Happytree wrote:Auw, balen man reed je zelf? niks aan overgehouden?
Pascal:
De velgen zijn er onder weg (nu verroest staal met oude twijfelachtige banden) en er zit nog laswerk rond te tankdop en aan het begin en eind van de dorpels/wielkasten.
Bodem is dicht en afgekit....
ff andere wielen eronder voor APK en dan is dat geen punt.
Ah, Jordy! Zat me net te bedenken dat het gewoon dezelfde kant is als bij jou... Maar nee, ik reed zelf niet, zat al lang en breed met de GTI op m'n werk (klinkt vreemd, klopt ook niet helemaal ).
Alleen nog van een afstand bekeken maar volgens zeggen is de radiateur nog ok, velg schijnt niet geraakt te zijn (weet niet of dat klopt) en de rechter koplamp ligt er alleen uit omdat deze door de tik op de bumper eruit is geschoten ofzo (mijn idee dan).
Heb zojuist de koplampen nog van de stoep om de hoek gevist (waarom ze daar lagen, geen idee ) maar die mogen ook nieuw worden besteld, evenals de knippers.
Bumper had ik misschien nog liggen maar misschien wil Jordy die nog steeds gebruiken voor zijn GTI?
Alleen nog van een afstand bekeken maar volgens zeggen is de radiateur nog ok, velg schijnt niet geraakt te zijn (weet niet of dat klopt) en de rechter koplamp ligt er alleen uit omdat deze door de tik op de bumper eruit is geschoten ofzo (mijn idee dan).
Heb zojuist de koplampen nog van de stoep om de hoek gevist (waarom ze daar lagen, geen idee ) maar die mogen ook nieuw worden besteld, evenals de knippers.
Bumper had ik misschien nog liggen maar misschien wil Jordy die nog steeds gebruiken voor zijn GTI?
-
- profiel verwijderd
als je zij-spatbord gaat zoeken op de sloop: begin met het schroefje in de wielkas (zit er bij de BX iig in en die zijn altijd volledig verroest). En zorg dat je bij je doppenset een flink verlengstuk hebt, ga je nodig hebbenPgoddijn wrote:Helaas, het was zijn schuld... Allang blij dat hij niet op mijn naam stond, nog een schade minjaar! Dus sloop bezoeken, volgens de grote knuffelaar van hierboven zijn er maar 4 kleurtjes op de First Class gespoten
terug meis, moeilijkste uitdaging van de afgelopen tijd is dus mooi afgesloten
Bedoel je datschroefje bij de bumpersteun?raoel wrote:als je zij-spatbord gaat zoeken op de sloop: begin met het schroefje in de wielkas (zit er bij de BX iig in en die zijn altijd volledig verroest). En zorg dat je bij je doppenset een flink verlengstuk hebt, ga je nodig hebbenPgoddijn wrote:Helaas, het was zijn schuld... Allang blij dat hij niet op mijn naam stond, nog een schade minjaar! Dus sloop bezoeken, volgens de grote knuffelaar van hierboven zijn er maar 4 kleurtjes op de First Class gespoten
Die is idd RUK. Meestel trek ik gewoon met geweld dat schroefblokje eruit Wil meestal niet op een andere manier.
Woej ! Zo maar vieren danterug meis, moeilijkste uitdaging van de afgelopen tijd is dus mooi afgesloten
Maakt momenteel allemaal niet zoveel uit. Echter, de persoon verantwoordelijk voor de schade denkt dat het een kwestie is van even trekken, nieuwe koplampen, zijschermpje en alles weer vastzetten... Zorgvuldigheid neemt ook wat tijd in beslag, dat moet ie alleen nog even leren...
Update:
Even naar de sloop geweest. Eindelijk zo'n klein rond ringetje voor om het deurvergrendelingspiefje (slotpalletje op de deurlijst) voor de linkerkant gevonden. Ziet er meteen compleet uit. Ook even luchtroosters voor de zijkant gevonden (mijne was incompleet) en nog een cv setje gevonden. Helaas, doet het ook niet helemaal. Sleutel heeft geen code dus weet ook niet zeker of het bij elkaar hoort. Misschien even ledje vervangen?
We gaan kijken of we daar wat mee kunnen, anders dus een reserveset voor Johannes misschien .
Wel is eindelijk het piefje van de dagteller gebroken, maar zag ook meteen een nieuwe, goeie tellerbak voor een GTI in een Image bij de sloop zitten
Misschien interessant voor andere mensen:
Er zit een GTI interieur in die Image op de sloop, ziet er behoorlijk uit. Deurpanelen zijn iig onbeschadigd, stoelen zijn wel redelijk ingedeukt (liggen spullen op dus het schuim is doorgezakt).
Info uit
Update:
Even naar de sloop geweest. Eindelijk zo'n klein rond ringetje voor om het deurvergrendelingspiefje (slotpalletje op de deurlijst) voor de linkerkant gevonden. Ziet er meteen compleet uit. Ook even luchtroosters voor de zijkant gevonden (mijne was incompleet) en nog een cv setje gevonden. Helaas, doet het ook niet helemaal. Sleutel heeft geen code dus weet ook niet zeker of het bij elkaar hoort. Misschien even ledje vervangen?
We gaan kijken of we daar wat mee kunnen, anders dus een reserveset voor Johannes misschien .
Wel is eindelijk het piefje van de dagteller gebroken, maar zag ook meteen een nieuwe, goeie tellerbak voor een GTI in een Image bij de sloop zitten
Misschien interessant voor andere mensen:
Er zit een GTI interieur in die Image op de sloop, ziet er behoorlijk uit. Deurpanelen zijn iig onbeschadigd, stoelen zijn wel redelijk ingedeukt (liggen spullen op dus het schuim is doorgezakt).
Info uit
Pfff, hoe kan ik het vergeten!
Romy heeft even vrolijk mijn thermostaat vervangen. Temperatuur van de KVS klopt eindelijk een keer. Loopt nu stabiel op 80 graden, soms iets hoger en in de file slaat ie niet door. Voorheen was dat rond de 70 graden, dus dat is mooi opgelost.
Kleppen heeft ze ook al gesteld dus ik kan weer even verder gas geven . En aangezien het deksel er toch van af lag kon er meteen een ander op. Nu een rode dus. Wil hem alleen wel een keertje opnieuw spuiten, is nu een mooi stukje vanaf gebladderd. En een RVS schroefje/boutje vinden om de schuine streepjes te voorkomen (n.b. RVS is een niet-geleidend metaal)
Romy heeft even vrolijk mijn thermostaat vervangen. Temperatuur van de KVS klopt eindelijk een keer. Loopt nu stabiel op 80 graden, soms iets hoger en in de file slaat ie niet door. Voorheen was dat rond de 70 graden, dus dat is mooi opgelost.
Kleppen heeft ze ook al gesteld dus ik kan weer even verder gas geven . En aangezien het deksel er toch van af lag kon er meteen een ander op. Nu een rode dus. Wil hem alleen wel een keertje opnieuw spuiten, is nu een mooi stukje vanaf gebladderd. En een RVS schroefje/boutje vinden om de schuine streepjes te voorkomen (n.b. RVS is een niet-geleidend metaal)