Auto-sloop-afrag meeting!!!
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX liefhebber
Auto-sloop-afrag meeting!!!
Hey, lijkt het jullie niks om eens met z'n allen een bepaald bedrag samen te leggen aan een oude vw g*lf of sl opel kadeath ofzo??? De bedoeling is dan om deze op een dagje wat af te raggen en er allerlei fratsen mee uit te halen Rustig tegen een boompje schuren, er eens een paar blutsen in stampen enzo Maw: jezelf eens goed afreageren en gewoon een dag lol maken Tegen het einde vd dag zouden we zo'n wrak dan volledig kunnen afslachten Niet overtuigd? Mjaaaaaaa dadelijk wel : als we met z'n allen een oude bak kopen (die nog wat langer rijd dan 5 meter) kost het eigenlijk per persoon niet veel geld h?? Komt daar dan ook bij dat we filmpjes en foto's kunnen maken Gewoon een oude bak afslachten op een afgesloten terrein of in een grote weide Ik ben er zeker voor te vinden, vraag is of jullie dat ook zijn...
PS: het NIET de bedoeling een ax af te slachten Daar is een vw of opel veel beter voor geschikt
Hier staan nog wat voorbeelden www.shellkonto.nu/carmania/carmaniacs_film/film_e.html
PS: het NIET de bedoeling een ax af te slachten Daar is een vw of opel veel beter voor geschikt
Hier staan nog wat voorbeelden www.shellkonto.nu/carmania/carmaniacs_film/film_e.html
Last edited by Ax_Dude on FriMay28, 2004 1:55:49 PM, edited 2 times in total.
Ik heb zoiets eerder gedaan... Met een oude opel kadett in een omgeploegd weiland crossen door de kuilen ... Was een heuze ervaring...
Het knullige is dat de groep niet te groot mag worden.. straks rijd ie niet meer en dan is de helft nog niet geweest!
Ik moet er dan ook het laats in zitten, kom er zelf namelijk net levend uit!
Het knullige is dat de groep niet te groot mag worden.. straks rijd ie niet meer en dan is de helft nog niet geweest!
- Joris
- AX Master Spammer
Brutus wrote:Ik heb zoiets eerder gedaan... Met een oude opel kadett in een omgeploegd weiland crossen door de kuilen ... Was een heuze ervaring...
Hoe groter de groep, hoe meer geld, hoe meer auto's dacht ik !!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Meerdere auto's en dan 2 man per auto en een beetje afwisselen.
Dus Rob: Wij samen in de jouwes!!! Nemen we de Van en aanhanger weer om je ax daar te krijgen!!
Een potje rondjes crossen en beuken, ik stem voor!!
-edit- Siems AX gaat morgen naar de sloop, maar rijd nog goed!
Dus Rob: Wij samen in de jouwes!!! Nemen we de Van en aanhanger weer om je ax daar te krijgen!!
Een potje rondjes crossen en beuken, ik stem voor!!
-edit- Siems AX gaat morgen naar de sloop, maar rijd nog goed!
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Ik heb hierover laatst ook eens gebrainstormd met wat vrienden (van wie er helaas maar 1 een rijbewijs heeft ) en wij kwamen tot het geweldige spel 'tikkertje met de auto'
Verder bedachten we een soort steekspel waarbij de bijrijders met een paintballgeweer van bart smit of iets dergelijks uit de auto hangen en elkaar beschieten, en natuurlijk mag het testen van het plaatselijke drempelpark niet ontbreken...
Sorry voor de up trouwens.
Verder bedachten we een soort steekspel waarbij de bijrijders met een paintballgeweer van bart smit of iets dergelijks uit de auto hangen en elkaar beschieten, en natuurlijk mag het testen van het plaatselijke drempelpark niet ontbreken...
Sorry voor de up trouwens.
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Master
-
- AX Master
Nee niet in een woonwijk dat is veel te gevaarlijk en dan staan ook binnen 10 minuten de smerissen voor je neus.
Bij mij in de buurt (Uithoorn) is een 80-kilometerweg met drempels (ter bescherming van de fietsers op die weg). Zoiets moet je hebben, daar is 's nachts geen hond. Overdag soms ook niet.
Maar woonwijken? Nah...
Wedstrijdje rotonde rondjes draaien is ook leuk
Bij mij in de buurt (Uithoorn) is een 80-kilometerweg met drempels (ter bescherming van de fietsers op die weg). Zoiets moet je hebben, daar is 's nachts geen hond. Overdag soms ook niet.
Maar woonwijken? Nah...
Wedstrijdje rotonde rondjes draaien is ook leuk
Kijk uit, een Cactussssss