rijd ik al met een k*thumeur naar huis, moet ik nodig pissen, gaat de brug nog is open ook, grrrr
maar dat k*thumeur kreeg ik dus omdat ik bij q01z op bezoek ging en daar tot de conclusie kwam dat mijn band rechtsvoor zo goed als plat stond (lees: er zat geen lucht meer in)
terug naar de garage waar de banden diezelfde ochtend nog op de velgen waren gedraaid, en controle uitgevoerd.
naar het eerste gezicht bleek het ventiel niet goed te zijn, echter het was nog schokkender dat HEEL DIE FUCKING VELGRAND OP DE LASNAAD LEK IS.
kortom niet goed gelast, en de kit helpt geen fuck, kortom ik ga direct bellen want dit word dus
wéér heen & terug naar Hellevoetsluis = 150 km.
wéér velg laten lassen + stralen.
wéér velg laten poedercoaten.
k*t k*t k*t k*t en ander vlees waar de man mee mag gooien*
en als klapper op de vuurpijl, is die velgenservice nog gesloten ook tm 4 oktober SCHIJT.
En de velgendokter in Uden doet niks aan stalen velgen, K*T
ik wil geen binnenband, dat is echt de laatste oplossing, ik stuur de velg niet op omdat ik er graag bij ben.
ik wil een reservewiel bijhebben omdat ik het zo zie gebeuren dat ik met een lekkeband sta, en ik door dat laswerk stiekem de andere 3 velgen ook niet vertrouw.
Rio97 wrote:Vraag dan ook of ze bij het balanceren alleen plakloodjes kunnen gebruiken voor op de binnenkant van de velgen.
Dit is wel een beetje zonde zo.
Dat kan waarschijnlijk niet... Hebben ze bij mijn witte steelies ook geprobeerd, maar dat apparaat bleef flippen en iedere keer meer gewicht geven om te compenseren. We zijn daar een tijd mee bezig geweest, toen besloten een loodje aan de buitenkant te doen en het was in 1 keer goed.
het moet niet gekit trouwens, beste is gewoon een stuk tape, ductape ofzo. over de lasnaad, en een binnenbandje.
velgjes van ax, 106, 2cv, renaultje5, etc die roesten dus allemaal toch binnen de kortste tijd.
ik heb vast wel garantie bij hellevoetsluis, maar zal ik je het kort samenvatten?
IK HEB ER FF DIK DE TYFUS SCHIJT VAN k*t SCHIJT FOETUS STOOT JE KNIE-GEVOEL ARGH OORLOG.
oftwel ik heb het HELEMAAL gehad, wéér dat schurft-eind naar hellevoetsluis heen en weer, ze kunnen het toch niet dezelfde dag oplossen, wéér naar huis met niks en een week uit me neus eten en me kapot ergeren dat ik die velgen nog niet terug heb.
vervolgens moeten de velgen wéér opnieuw gecoat worden, etc.
nee, ik heb al een stappenplan wat er nu gaat gebeuren.
-banden van velgen af laten halen + markeren van banden.
-velgen laten stralen, coating en kit er af, lasnaden weer zichtbaar.
-lasnaden laten vlakslijpen en goed laten tig-lassen (gratis)
-velgen weer laten poedercoaten (zal het verhaal uitleggen, maybe korting omdat ik er wel vaker kom, maarja zoniet dan schijt, dan ga ik voor die 90 euro de velgenservice echt haten, gewoon om mezelf er goed door te voelen)
-naar bandenzaak voor 13"binnenbandjes, voor 14"velgen ja, dat past beter.
-na coating de lasnaden aftapen met ductape, binnenbandje erover, bandjes erop en klaar.
-wielkasten en sideskirts nog wat beflexen met zaagje, omdat het eigenlijk toch net niet past.
@ rogier en johannus, wat de loodjes betreft, die dingen die om de rand geslagen worden sloegen gewoon de coating eraf, ondingen zijn het.
ik wil nu plakloodjes, en dat kan me echt niet boeien of ze aan de binnen of buitenkant geplakt moeten worden, je kan een velg met zo'n verbreding toch nooit helemaal clean houden als je ook nog rijcomfort wilt door goeie balancering.
de sticker op de naafdop zal het net afmaken, de velg is groot genoeg, het gaat erg gaaf staan.
Kun je die velgentent in HVS niet zover krijgen dat ze meedelen in de kosten van de nieuwe coating? Als zij in 1x goed hadden gelast hoefde die er namelijk niet weer af...