Is parkeren dan ** zo moeilijk?!?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Is parkeren dan ** zo moeilijk?!?

Post by Johannus »

Vanochtend heeft de AX op het TU terrein gestaan, en toen ik net terug kwam zat het panneel achter klem tegen de band, dikke deuk en kras erin

Minder fijn!

en dat moeten ze geweten hebben, want waar de kras en deuk zaten, was overheen gevoeld omdat daar de strepen in de vuiligheid zaten van iemands handen :( :( :(

Dus wel de moeite nemen en zien dat je een deuk hebt gemaakt en een kras, maar niet ff een briefje onder de ruit doen zo ontzettend triest....

En das ook waar ik het meest kwaad over ben, want de deuk zelf is gelukkig net op de plek die weggezaagd gaat worden voor de skirts...

Dus als ik al twijfelde of de skirts er nog moesten komen, nu heeft iemand anders dat maar even voor mij besloten, een gelukje bij een ongeluk dus, maar dat iemand zomaar doorrijdt, als ik nou geen skirts had liggen of dat niet van plan was, was ik ontzettend de sjaak geweest.

Belachelijk dat er nog van dat soort mensen rondlopen, wel met een stomme actie spullen waar iemand anders heel zuining en trots op is en veel tijd en moeite in stopt kapot maken, maar niet de verantwoordelijkheid ervoor durven nemen.

ZIELIG!
Image Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Dat zijn idd van die klotestreken, als je nou 'uit schrikreactie' wegrijd en dan later contact zoekt is tot daar aan toe, maar eerst even rustig gaan kijken en dan alsnog wegrijden is gewoon schofterig.
AX GTI '91

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Wat een rotstreek! Je kan ook nog onzichtbare schade hebben (lichte kreukels die makkelijk gaan roesten, gebogen stukjes waardoor je bumper nooit meer helemaal lekker past, dat soort dingen), en zo iemand zal misschien gedacht hebben "ach, ouwe auto met een krasje, dat mag", maar die snappen dan echt niet wat ze je aan doen :(

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

oorzaak: torenhoge verzekeringspremies want als je jezelf wel prijs geeft. 3 jaar terugvallen in de no claim kan 100'en euro's schelen op jaarbasis.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

ja rijd een keer tegen een leasebak aan en van de kosten kun je 3-4 goeie AX'en kopen...

Post Reply