Happytree wrote: alleen met hard remmen vond ik de achterkant wat licht worden.
dat heet speels Daar heeft in principe elke auto die goed remt last van hoor. Tot de meest dikke impreza´s aan toe. Als hij in snelle bochten gewoon stabiel blijft (met het gas erop)en niet scheef trekt met remmen zou ik me er geen zorgen om maken. Je kan hem wel lager zetten maar dat is meer een gevoelskwestie dan dat je er sneller door gaat rijden.
Maar ziet er goed uit jordi. Heb het filmpje ook bekeken. Denk dat je nog meer van het asfalt gebruik moet maken. Weet niet of het kon hoor door achteropkomend verkeer. Verder denk ik iets later insturen. Voor zover dat uit een filmpje te beoordelen valt heb ik het gevoel dat je de apex te vroeg raakt waardoor je niet lekker kunt uitaccelereren.
Verder erg cool filmpje. . Als ik het zo bekijk wil ik ook een caterham
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Goed gereden hoor! Ik heb het even vergeleken met het filmpje van de eerste lap die ik gedaan heb met de GTI en een beetje voor de adenauer forst moest ik toch beginnen lossen. Mn laatste rondje van die dag was wel al sneller, dus het zou er om spannen Laat me ff iets weten als je nog eens gaat want het kriebelt enorm om nog eens te gaan
Opzich is het ook niet heel gek dat zo'n lichte auto met 180 bij hard remmen beetje licht word van achteren, wel had ik eerder last van een blokeerend achterwiel op hobbelige stukken met hard remmen.
wil me graag verbeteren op het gebied van circuitrijden en wagenbeheersing dus tips zijn top.
als ik het laatste rondje niet zoveel last had gehad van 2 motorrijders dan was vooral het eerste stuk nog weer stukje sneller geweest en denk dat onder de 10 minuten eigenlijk best goed haalbaar is als het rustig is.
Misschien even een poll maken met data wanneer mensen zin hebben om naar de ring te gaan, ik ben iig voor
Oeh, das balen zeg!!! Met de kampeermeeting stonden we er nog met 3 man omheen te staren hoe mooi die is...
Wat is het probleem nu dan wat niet is op te lossen?
Nieuw frontje en voorbumper kan het niet zijn toch.
Hij trekt een bepaalde kant op ofzo, was dat het niet?
Geen remklauw die blijft hangen oid?
Last edited by Browny on TueSep15, 2009 7:25:10 PM, edited 1 time in total.
Happytree wrote:Vandaag voor 2e inspectie niks krom uitlijning gecontroleerd mee gereden geen verklaring, verder heeft hij wat roest vind het niet de moeite
Eh, geen verklaring waarvoor? Hij is recht, maaaaarrrr?
En je vind het opknappen niet de moeite waard door de roest? Klinkt niet als de handige sleutelaar die we kennen!
TTF wrote:Wen AX zonder roest zul je echt niet snel vinden helaas
Als het er een zonder roest is is ie van polyester
Maar serieus, er is een hele goede reden nodig (vinden wij!) om dit aan de kant te zetten (en schuif het niet op tijd hè, dat hebben we allemaal eigenlijk niet )!
Dat meen je niet! Zal toch wel te maken zijn, zonde van zo'n mooie GTI. Bij de ring zag ie er netjes uit, elke AX heeft wel zijn plekjes. Denk er nog eens over na om hem te slopen
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10