Gerard Maas wrote:Wist je dat VW en SEAT allebei van PON komen uit hetzelfde magazijn met dikwijls dezelfde onderdeelnummers en dezelfde prijzen,want SEAT is van VW.
dat is vrij algemeen bekend? maar waar slaat deze post op terug? kan het even niet vinden.. zal wel weer wat gemist hebben *-)
Vandaag bezig geweest met het spuiten van mijn nieuwe achter bumper, deze ziet er nu mooier uit dan dat de oude eruit zag voor het ongeluk. Daarom haal ik morgen de voorbumper eraf, en spuit deze ook mooi zwart.
even domme vraag tussendoor, die metalen lijdingen langs de linkerkant [voor de kijkers rechts als ze achter de auto staan] van het blok, waar gaat dat heen?? en wat vervoert dat?
even domme vraag tussendoor, die metalen lijdingen langs de linkerkant [voor de kijkers rechts als ze achter de auto staan] van het blok, waar gaat dat heen?? en wat vervoert dat?
Inderdaad, ik verbaasde me er ook al over Wat zijn dat?
q01z wrote:even domme vraag tussendoor, die metalen lijdingen langs de linkerkant [voor de kijkers rechts als ze achter de auto staan] van het blok, waar gaat dat heen?? en wat vervoert dat?
Ik heb geen flauw idee. ik heb al aan verschillende mensen gevraagt maar niemand wist het. dus zal binnenkort even langs de garage gaan om te vragen.
Als je eventjes detailfoto's maakt heb je morgen antwoord wat het is en doet en waarom dan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Mensen wat is er in vredesnaam met het forum gebeurd? Want Gerard Maas had hier al antwoord opgegeven... Maar dat is blijkbaar verdwenen net als veel andere berichten in andere topics
Gerard Maas wist te vertellen dat die pijpjes een experiment was van Citroën om de auto's schoner te laten rijden. HIer werd mee geexperimenteerd voor de kat. kwam. Ze blasen door die pijpjes zuurstof op je spruitstuk zodat alles beter verbrand ofzo.
Er wordt extra zuurstof in je uitlaatspruitstuk gesproken zodat er nog wat onverbrande gassen kunnen verbranden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.