vet dat jouw speedster ook op de clubkalender staan, nice!
en heel mooi ding trouwens...
Maik (Opel Speedster 2.2-16V)
Moderator: webmasters
-
- AX Master
Welkom trouwens. Misschien kan je mijn plek krijgen.... mijn versnellingsbak is nog steeds kapot.
Erg leuke auto!!!!
Erg leuke auto!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
of 6v.andriessen wrote:dat je nummerborden een keer gejat zijn en dat dit de eerste verdubbeling is. Dan weet je zeker dat je met je nieuwe platen niet aangehouden wordt voor overtredingen die nog op de oude kentekenplaat staat en dan hoef je ook geen nieuw kenteken.denny wrote:wat is dat nu voor "vrouwen" "1tje" op je nummerbord
wacht op opmerkingen over mijn eigen 1-tje
Er zijn ook varianten met een 2 en een 3. 4 heb ik nog niet gezien, maar dan lijkt mij dat er toch een onderzoek gestart moet worden, naar de verdwijning van zoveel platen....
maar in het verleden kan je ook je papieren zijn kwijt geraakt. OF schade hebben gereden en de plaat was niet meer leesbaar.
Maar speedster echt wat moois en bijzonders
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- profiel verwijderd
Hier in de buurt rijdt een BMW 750i met een 5 of een 7.... Als ik 'm zie zal ik wel ff een foto maken.v.andriessen wrote:dat je nummerborden een keer gejat zijn en dat dit de eerste verdubbeling is. Dan weet je zeker dat je met je nieuwe platen niet aangehouden wordt voor overtredingen die nog op de oude kentekenplaat staat en dan hoef je ook geen nieuw kenteken.denny wrote:wat is dat nu voor "vrouwen" "1tje" op je nummerbord
wacht op opmerkingen over mijn eigen 1-tje
Er zijn ook varianten met een 2 en een 3. 4 heb ik nog niet gezien, maar dan lijkt mij dat er toch een onderzoek gestart moet worden, naar de verdwijning van zoveel platen....