MBa@NL wrote:morgen mag ik dus pas naar huis wat dus ook gelijk betekend dat het ophalen van de TRS niet doorgaat
Hoe moet de TRS opgehaald worden? Met auto-ambulance? Of rijdend?
auto-ambulance... alleen ziet m'n vader dat niet zitten om alleen te doen (begrijpelijk) dus heb al gevraagd of we zondag langs kunnen komen
OK, Naaldwijk is niet zo gek ver hier vandaan, anders had ik wel ff kunnen bijstaan bijvoorbeeld. Maar ´t is wel zo leuk als je er zelf bij bent/kunt zijn, toch?!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
vandaag naar de hand therapeut geweest en sinds de operatie ook voor het eerst weer gezien wat er allemaal gedaan is bij de operatie afgelopen donderdag en voor alsnog zie ik alleen maar verbetering in me hand (OK, het is nog een zooitje en niet zoals hoort maar slechter worden doet het zeker niet.)
Nadat m'n hand dus uitgepakt was heeft de therapeut eerst geprobeerd m'n pols wat losser te krijgen, wat niet echt prettig was maar al snel steeds beter ging. Na m'n pols geprobeerd m'n vingers een voor een losser te krijgen en kreeg al snel te horen dat de therapeut tevreden was over wat er al met m'n vingers gedaan kon worden. Ze staan nu al 4 weken in een positie waar ze niet blij mee zijn (ze noemen die positie geloof ik "Case/Cause of injury", misschien dat iemand het hier kan aanvullen?)
Nadat alle vingers weer een beetje losser waren gemaakt een spalk gekregen (welke vanuit een grote plaat op maat gemaakt is). Op deze spalk zit tussen het eerste en tweede kootje een baand welk ik steeds strakker mag zetten om m'n vingers meer in de positie te zetten die zij graag willen en dus ook het beste is voor verder herstel.
Al met al toch een uur bij die therapeut gezeten en a.s. woensdag de volgende afspraak.
Zoals ik al zei, voor als nog alleen maar verbetering, de enigste tegenvaller sinds het ongeluk is dat afgelopen donderdag m'n ringvinger instortte maar ik zie zelf ook wel in dat ik nog een lange weg te gaan heb en er nog lang niet ben...