Drake wrote:Leuk project!, mocht er hulp nodig zijn dan hoor ik het wel .
Die houdt ik in gedachte zit nog wel ff met m'n linker arm... dus hulp is sowieso welkom en hulp van iemand die "wel eens eerder" een motor omgehangen heeft is helemaal super
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik vraag me af of Henk wist dat hij met de TRS kentekenplaat rondreed
Ik denk het wel ... die ouderengeneratie van tegenwoordig .... henk is pas al aangehouden omdat hij met zijn verstralers aan rondreed ... en ik durf te zweren dat Henk vroeger altijd zonder helm op zijn brommert stapte
TRS platen... verstralers...
De he-le parade heeft hij zo rondgereden. Onverantwoord.
Halverwege heb ik ze maar even afgeschud, straks werd ik ook nog op aangekeken.
En dat weten jongelui als Rock's dan weer niet; vroeguh reed een zundapp standaard 80 en was een helm optioneel
Jeugd van tegenwoordig wordt veel te veel gepamperd. Tegenwoordig moeten ze zelfs de betekenis van verkeersborden weten voor ze op hun tomosje mogen rijden...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
WOW zou je die naam mij kunnen mailen in groot formaat?
Rock's wrote:Ik vraag me af of Henk wist dat hij met de TRS kentekenplaat rondreed
Ik denk het wel ... die ouderengeneratie van tegenwoordig .... henk is pas al aangehouden omdat hij met zijn verstralers aan rondreed ... en ik durf te zweren dat Henk vroeger altijd zonder helm op zijn brommert stapte
En dan te bedenken dat het mijn idee was en dat m''n vader me eigenlijk nog wilde tegenhouden achter hebben we wel gewoon het kenteken laten zitten
en verstralers staan wel aan maar half geschakeld (6V per lamp) dus verblinden doen ze niet en de keurmeester heeft het al 3 keer goedgekeurd... (m'n witte, m'n blauwe en de Plaisir waar Bas straks van kan gaan genieten )