ik mis hier volgens mij 1 de continue stroom toevoer? die is rood
Er bestaat ook nog een WeST aan sluiting van 13 pollig
eventueel kan je het lezen op www.caravanhandboek.nl
in het linker venster 12V aansluiting klikken
Heb je alle informatie wat betreft aansluitingen en duidelijke uitleg
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
Ik heb nog een kleine aanvulling op dit draadje. Ik vind de manier met de knijdingetjes zelf niet zo heel netjes. Ik had nog een kapotte linkerachterlichtunit liggen, dus daar kon ik mooi mee experimenteren. Dit is het geworden:
Dit is de lamphouder die je uit de achterlichtunit kunt klikken. Gleufje gemaakt waar de draadjes doorheen kunnen. Metalen stripjes een beetje opschuren zodat je goed kan solderen. De gekleurde draadjes heb ik met een kroonsteenstripje aan de bedrading van de trekhaak gemaakt. De massa heb ik direct met een oogje aan het massapunt gemaakt. De kleuren komen overeen met de kleuren zoals op http://www.caravantrekker.nl/algemeen/stekkers.php
Ik ben ook niet weg van kroonsteentjes in mn auto, maar het is wel makkelijk om het ding binnen in elkaar te solderen. Ik heb kroonsteentjes met een metalen plaatje onder de schroef, zodat je de schroef niet in de draad draait, maar met de schroef het plaatje tegen de draad druk zodat hij vastklemt. Dat is al een stuk beter.
Ik ben ook niet weg van kroonsteentjes in mn auto, maar het is wel makkelijk om het ding binnen in elkaar te solderen. Ik heb kroonsteentjes met een metalen plaatje onder de schroef, zodat je de schroef niet in de draad draait, maar met de schroef het plaatje tegen de draad druk zodat hij vastklemt. Dat is al een stuk beter.
Aangezien je de bedrading uiteindelijk toch moet schroeven in de stekkerdoos, had je daar ook voor kunnen kiezen. Neemt overigens niet weg dat 't er netjes uitziet!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning