DuFF wrote:glenn je gaat niet ontkomen aan het feit dat je mag trakteren zaterdag of zondag, hier op t forum staat t niet, maar hyves zegt dat jij zondag jarig bent, smiecht
Maar alleen de vrijdagavond-eters hoeven maar te stemmen natuurlijk , anders bepalen afwezigen straks wat wij gaan eten
ik ben er niet vrijdag, maar zou zeker voor het dode schaapachtige gaan.
al is het maar dat daar bij staat dat het dood is... dit wekt stellig de indruk dat de pizza belegd gaat zijn met nog krioelende ingredienten
en met chinees weet je het toch al nooit
nou heb ik veel gelezen en gehoord over kleppen stellen,
maar kan iemand me zaterdag eens laten zien waar de !@%!@ die voelermaatjes nou in moeten? ik heb al meerdere youtube-instructies gezien, maar elke keer als ze gaan meten zie je iets met grote blokkerige pixels, donkere plekken en verandert het beeld in een zwarte vlek
Laat maar Raoel: tis niet handig als je rechtstreeks vanuit een meeting naar Schiphol vertrekt met een auto vol vakantieprut en dan ook nog gereedschap...
Ik neem wel voelermaatjes etc mee en een WPH..goed?!
Kleppen stellen stelt geen ruk voor, als je het eenmaal hebt gedaan kan een kind de was doen.
Meer liefhebbers voor een kleine sleutelklus die meteen meegepakt kan/ moet worden?
En onder klein bedoel ik afstelwerk, geen koppakking- of koppelingwissel
heeft iemand, en is er iemand bereid, om eventueel een gatenzaag van 89/90 mm mee te nemen naar de meeting?
ik wil een gat in me deur zagen, voor een speaker, maar om voor 2 gaten nou een gatenzaag van 35 tot 50 euro te kopen is me net ff te gortig. http://www.koppelengo.nl/images/gatenzaag.jpg
Slinger 'Pino' zaterdagmorgen pas tegen de middag aan; eerst efkes boodschapjes doen met het kipje...
Dus pas tegen 11.00u weg uit Hengelo; ETA dus rond 12.30u...