AXclub/rallye.nl trackday Malmedy 19 september (vol)
Moderators: Browny, webmasters
-
- Total admin
ik ga tegen rond 17u in het hotel zijn. Mogelijks ben ik iets vroeger in Malmedy. Ik zet kort na de middag aan en het is 3u rijden.Bossie wrote:Het ligt een beetje aan het verkeer op de vrijdagmiddag/avond. Ik moet nl. van mijn werk in Den Haag eerst naar Harderwijk en van daar naar Malmedy. Ik verwacht er tussen 9 en 10 uur te zijn. PB anders even je nummer, dan stuur ik je een berichtje als we onderweg zijn.
Savonds ga ik nog ff een wandelingetje ofzo maken
AX-kopen is verslavend.
Na een paar uurtjes uitleven op Zandvoort enorm veel zin erin! Wel nog even de bakolie verversen.... Gelukkig hoef je op Malmedy nauwelijks te schakelen, want wat heeft die v-bak eergisteren op z'n donder gehad zeg.
@Denny, mogen we de baan weer naar eigen idee vormgeven?
Weer heen en weer?
Wel zo leuk en zeker uitdagend!
@Denny, mogen we de baan weer naar eigen idee vormgeven?
Weer heen en weer?
Wel zo leuk en zeker uitdagend!
Hallo allemaal,
Hopelijk ben ik geen te vreemde eend in de bijt hier met mijn opeltje, maar ik heb mij even hier aangemeld voor het geval ik met jullie mee ga rijden in Malmedy. Ik sta helaas nog op de reservelijst en hoop dat ik alsnog meekan. Een beetje dubbel is dat natuurlijk wel omdat iemand anders dan onverhoopt verstek moet laten gaan...
Maargoed, via deze weg kan ik mijzelf nog een beetje op de hoogte houden met de laatste ins en outs van dit leuke dagje boenderen op EPMA, en kan ik alvast een beetje kennismaken met de mensen die daar ook gaan rijden, en vice versa (altijd prettig vind ik).
Ik ben dus Maik, heb een rode opel speedster en heb al 2x eerder op EPMA gereden, en hoop dat dit mijn derde keer gaat worden!
Hopelijk ben ik geen te vreemde eend in de bijt hier met mijn opeltje, maar ik heb mij even hier aangemeld voor het geval ik met jullie mee ga rijden in Malmedy. Ik sta helaas nog op de reservelijst en hoop dat ik alsnog meekan. Een beetje dubbel is dat natuurlijk wel omdat iemand anders dan onverhoopt verstek moet laten gaan...
Maargoed, via deze weg kan ik mijzelf nog een beetje op de hoogte houden met de laatste ins en outs van dit leuke dagje boenderen op EPMA, en kan ik alvast een beetje kennismaken met de mensen die daar ook gaan rijden, en vice versa (altijd prettig vind ik).
Ik ben dus Maik, heb een rode opel speedster en heb al 2x eerder op EPMA gereden, en hoop dat dit mijn derde keer gaat worden!
Hoi, dank je!
In de wie=wie zie ik alleen maar AX-en staan, ik denk niet dat het de bedoeling is om dat onderdeel te vervuilen met GM-troep?
Ik rij de laatste 2 jaar bijna alleen nog maar circuitkm's met de speedster (kleine meid gekregen), en dan met name op Zandvoort. Ik ben ook weleens te vinden (geweest) op Midland, Zolder, Malmedy, Nordschleife, Abbeville en Croix-en-Ternois. In oktober probeer ik weer op Abbeville te gaan rijden met Lotus-on-Track.
In de wie=wie zie ik alleen maar AX-en staan, ik denk niet dat het de bedoeling is om dat onderdeel te vervuilen met GM-troep?
Ik rij de laatste 2 jaar bijna alleen nog maar circuitkm's met de speedster (kleine meid gekregen), en dan met name op Zandvoort. Ik ben ook weleens te vinden (geweest) op Midland, Zolder, Malmedy, Nordschleife, Abbeville en Croix-en-Ternois. In oktober probeer ik weer op Abbeville te gaan rijden met Lotus-on-Track.
In maart moet dat inderdaad die kleine onderdeur geweest zijn
Ik heb trouwens even het wie is wie gedeelte volgespamt, zoals opgedragen:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 389#273389
Ik heb trouwens even het wie is wie gedeelte volgespamt, zoals opgedragen:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 389#273389
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
google maps: 50.438757, 5.997484
Heb op onderstaand kaartje de baan opgegeven als vorige keer. Vind dat persoonlijk een mooi baantje. parkeerplaats: zorg dat je nergens in een uitremzone parkeerd ! circuit wordt 2 kanten opgereden.
Bocht rechtbovenin is een lastige. Hier gaat iedereen onderstuur vinden zeker als de baan vochtig is. Rest niet echt bijzonderheden
Verder vertrek ik vanuit breda (5:30) richting antwerpen en dan over den belgische baan naar malmedy.
Heb op onderstaand kaartje de baan opgegeven als vorige keer. Vind dat persoonlijk een mooi baantje. parkeerplaats: zorg dat je nergens in een uitremzone parkeerd ! circuit wordt 2 kanten opgereden.
Bocht rechtbovenin is een lastige. Hier gaat iedereen onderstuur vinden zeker als de baan vochtig is. Rest niet echt bijzonderheden
Verder vertrek ik vanuit breda (5:30) richting antwerpen en dan over den belgische baan naar malmedy.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.