Heb een of andere Sony Ericsson.
Gekocht voor €180 een jaar of 3 geleden.
Doe niet aan 'gratis' telefoons bij een abonnement.
Het kan telefoneren en als het moet ook sms'en de rest interesseert me niet.
Voor muziek heb ik een 80gb iPod, voor video een DV-camera en voor foto's een inmiddels antieke Canon G2.
Ben contractvrij dus wie weet komt er nog eens iets nieuws.
jarenlang gedaan met een "hij kan bellen" apparaat,
en toen besloten direct een aantal generaties over te stappen: een HTC met toetsenbord, hij kan alles (maar de volgende krijgt een touchscreen en geen windows mobile meer)
ohja, ik doe ook niet aan gratis want het is nooit gratis
HP RW6815, "oud" beestje die het bij mij best moeilijk heeft
ooit nieuw geleverd met Windows Mobile 5.0 maar aangezien Windows Mobile 6.5 in een stabiele beta status verkeerd draait die nu dus. Af en toe dus best weinig geheugen over maar ach het draait en het werkt
MBa@NL wrote:HP RW6815, "oud" beestje die het bij mij best moeilijk heeft
ooit nieuw geleverd met Windows Mobile 5.0 maar aangezien Windows Mobile 6.5 in een stabiele beta status verkeerd draait die nu dus. Af en toe dus best weinig geheugen over maar ach het draait en het werkt
Het zelfde appparaat alleen met Windows Mobile 6.1
Een of ander LG (shine) die ik van een maatje heb gekregen omdat de randjes van mijn Qtek steeds loslieten en de knoppen niet echt lekker meer werkten. Ben er wel tevreden mee, heb niet meer nodig.
het lichteraan wat je vastlopen noemt, maar als hij opera eruit knalt, en je noemt dat vastlopen, dan win ik met mijn 2 á 3 x per dag ('s morgens halfuur in de trein nixen, en 's middags weer )
Er is een Clubje opgericht voor mensen meeet eeeen AX, IK HOOR ERBIJ IK HOOR ERBIJ (m)
Citroën AX Image 1.1I