ik bedoelde de 20e als datum, niet 20 alszijnde het aantal personen, daar zitten we indeerdaad overheen, gezellig !Joost wrote:ik geloof niet dat het een probleem is als er meer als 20 komen als we maar betalen.
In ieder geval is er voldoende betaald en is de camping reeds betaald.
Kampeerweekend 4-6 september 2009!
Moderators: Browny, webmasters
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Klik voor een grotere afbeelding

Routebeschrijving routebeschrijving klik hier
en wederom een betalingsupdate
Nog 3 mensen die moeten betalen of er zijn nog meer mensen die willen komen!!!
Routebeschrijving routebeschrijving klik hier
en wederom een betalingsupdate
Nog 3 mensen die moeten betalen of er zijn nog meer mensen die willen komen!!!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
ha, dat is nog eens fijn nieuws.. we zouden zondagnacht op vakantie gaan om 4.00, maar er is wat veranderd: aan het eind van de middag kunnen we 18:00 relaxed in het vliegtuig stappen.
Kan ik mooi foto's gaan maken bij de slalom
Nou nog een plek vinden waar we 1,5 week een aanhanger kunnen stallen.. iemand nog een leuk idee voor een openbare parkeerplaats waar dit geen probleem oplevert?
Kan ik mooi foto's gaan maken bij de slalom
Nou nog een plek vinden waar we 1,5 week een aanhanger kunnen stallen.. iemand nog een leuk idee voor een openbare parkeerplaats waar dit geen probleem oplevert?
raoel wrote:Nou nog een plek vinden waar we 1,5 week een aanhanger kunnen stallen.. iemand nog een leuk idee voor een openbare parkeerplaats waar dit geen probleem oplevert?
en dan googlede ik ff op openbare parkeerplaatsen Zeewolde.en nabij het hotel is gratis openbare parkeergelegenheid.
google is your friend
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Hey beste mensen,
Aangezien het de eerste keer is voor mij dat ik deelneem aan een kampeerweekend ben ik vrij onbekend met een precieze indeling van de dag, maar ik wilde een suggestie geven voor de zaterdagmiddag/avond:
Olaf en Jasper met vrienden in de bosjes!
Dit is een cabaret- en muziekfestival in de open lucht. Zoals de naam al een beetje doet vermoeden vind dit plaats in een bos. Misschien een half uurtje rijden vanaf de camping en goed voor de lachspieren.
Dit evenement is trouwens gewoon gratis, dankzij de cultuursubsidie.
Zelf ben ik vorig jaar voor het eerst geweest en heb me uitstekend kunnen vermaken.
Het begint zo rond 16:00 uur, maar een beetje later aankomen is niet extreem interessant, opbouw loopt altijd uit. Eindtijd, geen idee maar je kunt altijd weg als je wilt
Meer informatie staat op de website:
http://www.olafenjaspermetvriendenindeb ... index.html
Adres:
Landgoed Zonnestraal
Loosdrechtse Bos 7
1213 RH Hilversum
Goed idee?
Aangezien het de eerste keer is voor mij dat ik deelneem aan een kampeerweekend ben ik vrij onbekend met een precieze indeling van de dag, maar ik wilde een suggestie geven voor de zaterdagmiddag/avond:
Olaf en Jasper met vrienden in de bosjes!
Dit is een cabaret- en muziekfestival in de open lucht. Zoals de naam al een beetje doet vermoeden vind dit plaats in een bos. Misschien een half uurtje rijden vanaf de camping en goed voor de lachspieren.
Dit evenement is trouwens gewoon gratis, dankzij de cultuursubsidie.
Zelf ben ik vorig jaar voor het eerst geweest en heb me uitstekend kunnen vermaken.
Het begint zo rond 16:00 uur, maar een beetje later aankomen is niet extreem interessant, opbouw loopt altijd uit. Eindtijd, geen idee maar je kunt altijd weg als je wilt
Meer informatie staat op de website:
http://www.olafenjaspermetvriendenindeb ... index.html
Adres:
Landgoed Zonnestraal
Loosdrechtse Bos 7
1213 RH Hilversum
Goed idee?
Ja, was ik al een beetje bang voorBossie wrote:Denken aan het voorbereiden
Oftewel, je trekt een biertje open, denkt dan we moeten zo eens beginnen met de voorbereidingen. Drinkt je biertje leeg. Neemt nog een biertje.... blijft een beetje slap lullen ondertussen ....
![]()
![]()
Maar daar is ook koud bier, kreeg net een mailing dat ze op zoek zijn naar koelkasten
Het is alleen niet handig om daar te drinken, je moet dan nl. weer terug rijden naar de camping 
Maar mij lijkt het dat je juist voor het sociale aspect naar een kampeermeeting gaat. Dat aspect gaat dan juist verloren als je naar een cabaret voorstelling gaat. Maar dat is iets wat een ieder voor zich moet beslissen
Maar mij lijkt het dat je juist voor het sociale aspect naar een kampeermeeting gaat. Dat aspect gaat dan juist verloren als je naar een cabaret voorstelling gaat. Maar dat is iets wat een ieder voor zich moet beslissen