Wouter aka Wouzziej. Peugeot 106 1.4D
Moderator: webmasters
haha ja het was inderdaad ff dubben welke van de 4 velgen ik nou zou nemen.
maar uiteindelijk gaven de witte steelies toch de doorslag. en ZEKER geen spijt van!
en die stoelen zitten inderdaad onwijs.
helaas wel wat hoger als mn oude maar daar moet ik nog even naar kijken.
En die uitlaat is inderdaad lekker stil. alleen als ik hem doortrap komt er een mooie roffel uit...het meeste geluid komt van mn powerfilter
maar uiteindelijk gaven de witte steelies toch de doorslag. en ZEKER geen spijt van!
en die stoelen zitten inderdaad onwijs.
helaas wel wat hoger als mn oude maar daar moet ik nog even naar kijken.
En die uitlaat is inderdaad lekker stil. alleen als ik hem doortrap komt er een mooie roffel uit...het meeste geluid komt van mn powerfilter
1980 Suzuki GS850 L
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
dat vind ik ook altijd een nadeel van die GTChiq stoelen.. maar ach, het staat wel fraaiWouzziej wrote: helaas wel wat hoger als mn oude maar daar moet ik nog even naar kijken.
weet trouwens niet meer of ik nou ook de vulling van de zitting had aangepast, of alleen de rugleuning!
maar moet je maar es goed de wangen van je rugleuning voelen.. die vd bestuurder zijn een stuk steviger als vd passagier
Ik vond dat setje wat ik later tegen mijn auto aan had gezet ook echt heel gaaf
Maar die witte zijn zeker niet verkeerd hoor haha!
Ga nu es gauw poetsen
Maar die witte zijn zeker niet verkeerd hoor haha!
Ga nu es gauw poetsen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
@ Mastenhose: Hehe Witte steelies zijn zeker de bom!
ik ben de enige in delft en omstreken met een roestgat-ax met witte steelies
@ Rock's: Bedankt voor de Spulletjes, je heb me weer een stuk verder op weg geholpen met mn ax!
@ q01z: De bestuurdersstoel is inderdaad iets steviger. hij zit ook net iets beter als de passagiersstoel. maar binnenkort gaat die toch echt omlaag(stoelframe dan, de ax is gister al 5 cm gezakt). ik zit namelijk net klem tussen stoel en dakraam! Daarom staat mijn stoel in de slaapstand
@ Grietje: Dat was ook mijn enige twijfel nog... die Witte Steelies of die jij tegen je AX had gezet, maar uiteindelijk toch besloten voor de Steelies, want ze gaan nog opgelast worden
en poetsen doen we na de vakantie wel.
Zaterdag eerst een weekje de Ardennen onveilig maken met de AX!
ik ben de enige in delft en omstreken met een roestgat-ax met witte steelies
@ Rock's: Bedankt voor de Spulletjes, je heb me weer een stuk verder op weg geholpen met mn ax!
@ q01z: De bestuurdersstoel is inderdaad iets steviger. hij zit ook net iets beter als de passagiersstoel. maar binnenkort gaat die toch echt omlaag(stoelframe dan, de ax is gister al 5 cm gezakt). ik zit namelijk net klem tussen stoel en dakraam! Daarom staat mijn stoel in de slaapstand
@ Grietje: Dat was ook mijn enige twijfel nog... die Witte Steelies of die jij tegen je AX had gezet, maar uiteindelijk toch besloten voor de Steelies, want ze gaan nog opgelast worden
en poetsen doen we na de vakantie wel.
Zaterdag eerst een weekje de Ardennen onveilig maken met de AX!
1980 Suzuki GS850 L
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
tijdje niks meer van me laten horen hier vanwege een drukke thuissituatie, maar we zijn weer helemaal terug.
lekker een weekje naar de ardennen geweest met de ax!
hij heeft het helemaal zonder problemen doorstaan!
Onderweg naar de Camping:
Op de Camping:
Achter de Clio van de Buurman:
Meer fotos heb ik op het moment niet ivm het verbouwen van mn kamer, kan ik mn camera nergens vinden.
lekker een weekje naar de ardennen geweest met de ax!
hij heeft het helemaal zonder problemen doorstaan!
Onderweg naar de Camping:
Op de Camping:
Achter de Clio van de Buurman:
Meer fotos heb ik op het moment niet ivm het verbouwen van mn kamer, kan ik mn camera nergens vinden.
1980 Suzuki GS850 L
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
Zoals sommige van jullie al weten, bestaat XN-46-XX niet meer.
Omdat ik Diesel moest gaan rijden, en de ax gewoon in zeer slechte staat was. heb ik besloten hem in onderdelen te verkopen.
Toen kwam het aanbod langs, van een Peugeot 106 1.4D.
eventjes wezen kijken en meteen meegenomen.
En toen als 1e meteen mn Audio ingebouwd.
En toen sloeg het noodlot toe,
Op weg naar huis rond 03.00 ging ineens mn Temperatuurlampje branden.
meteen uitgezet en langs de vluchtstrook staan turen naar het blok.
niks kunnen vinden, er zat genoeg KVS in.
toen rustig naar huis doorgereden(10km). en eenmaal thuis aangekomen rookte de auto.
kap weer open, bleek dat die koelvloeistof eruit aan het gooien was bij de overloop.
hmmhmm het zal wel, was moe van het werken. kap dichtgegooid en volgende dag weer.
dag erna, zoeken waardoor die te warm werd.
Bleek mn thermocontact te zijn.
zo gezegd zo gedaan. naar brezan, nieuwe bestellen.
Hebben ze niet....
Naar de Peug dealer dan maar.
Chassisnummer gegeven en 2 minuten later was die besteld.
kreng kost gewoon 52!!!!! euro.
maarjah, fan draait weer.
maar hij bleef het eruit gooien.
toch maar eventjes naar mijn garagist.
die wist mij te vertellen dat mn koppakking eruit lag(Het vermoeden was er al.)
nou ok. dan de kop er maar af, en meteen de distributie vervangen. zijn we daar ook weer vanaf voorlopig.
en vandaag heb ik het autotje weer opgehaald van de garage en rijd die weer perfect!.
Omdat ik Diesel moest gaan rijden, en de ax gewoon in zeer slechte staat was. heb ik besloten hem in onderdelen te verkopen.
Toen kwam het aanbod langs, van een Peugeot 106 1.4D.
eventjes wezen kijken en meteen meegenomen.
En toen als 1e meteen mn Audio ingebouwd.
En toen sloeg het noodlot toe,
Op weg naar huis rond 03.00 ging ineens mn Temperatuurlampje branden.
meteen uitgezet en langs de vluchtstrook staan turen naar het blok.
niks kunnen vinden, er zat genoeg KVS in.
toen rustig naar huis doorgereden(10km). en eenmaal thuis aangekomen rookte de auto.
kap weer open, bleek dat die koelvloeistof eruit aan het gooien was bij de overloop.
hmmhmm het zal wel, was moe van het werken. kap dichtgegooid en volgende dag weer.
dag erna, zoeken waardoor die te warm werd.
Bleek mn thermocontact te zijn.
zo gezegd zo gedaan. naar brezan, nieuwe bestellen.
Hebben ze niet....
Naar de Peug dealer dan maar.
Chassisnummer gegeven en 2 minuten later was die besteld.
kreng kost gewoon 52!!!!! euro.
maarjah, fan draait weer.
maar hij bleef het eruit gooien.
toch maar eventjes naar mijn garagist.
die wist mij te vertellen dat mn koppakking eruit lag(Het vermoeden was er al.)
nou ok. dan de kop er maar af, en meteen de distributie vervangen. zijn we daar ook weer vanaf voorlopig.
en vandaag heb ik het autotje weer opgehaald van de garage en rijd die weer perfect!.
1980 Suzuki GS850 L
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi
1987 Ford Orion MK2 1.6 CL
1996 Citroën AX 1.4XSi
2011 Renault Twingo 1.5DCi