De Internationale AX meeting heb ik al een x georganiseerd...... een jaar of 5 terug.... toevallig op het terrein van het franse autosport festival.......
Was erg gaaf..... ik heb nog een stuk of 50 foto's liggen van dit evenement.
Uit engeland is er niemand gekomen......kan ik me ook wel een beetje voorstellen,.....maar uit Duitsland kwamen toch nog 5 auto's..... erg aardige gasten van de AXclub-de.
We hadden een aantal verzamelpunten waarbij we in miniconvois naar lelystad gingen,...helaas kwamen er van de 65 aanmeldineg in de 6 maanden voortbereidingswerk uiteindelijk maar 15 man... en stonden we daar met 20 axen.
Nu we een officiele goed lopende AXclub hebben moet dit beter kunnen !!! dacht ik zo !
Laat iedereen dus het Franse autosportfestival in hun agenda zetten en open een topic : Franse autosportfestival.......schreew het van de daken en laat het weten op de duitse AX club en op alle Belgische forums......80 ax-en is het streven !!!
Mogelijk kunnen we weer convoi-tjes opzetten op diverse plaatsen in het land......ik regel voor de de regio Rotterdam/den Haag wel een mooi opstartpunt !
Euh......Joost neemt vast wel brabant en Limburg mee.....dacht ik zo.
Dit komt allemaal bij utrecht bij elkaar.... met mogelijk de Amsterdammers ?.......
Vanaf Utrecht gaan we naar Lelystad waar de Noordelingen er ook bij komen......
Laat het autosportfestival maar komen......