Arn? vd Wiel aka Master-Arnie (AX GT+BMW 325i)
Moderator: webmasters
master-arnie wrote:Sander wrote:hahaha stopt jou teller al bij de 200 joh. Schattig.
We zullen dat ding van jou en die van mij binnenkort eens naast elkaar zetten Ik denk dat we best gewaagd zijn aan elkaar IN de acceleratie dan.....
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX super weirdo
Sander wrote:master-arnie wrote:Sander wrote:hahaha stopt jou teller al bij de 200 joh. Schattig.
We zullen dat ding van jou en die van mij binnenkort eens naast elkaar zetten Ik denk dat we best gewaagd zijn aan elkaar IN de acceleratie dan.....
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Jij met je 1600 hebt 110 pk als het goed is!?? Ik zit zkr rond de 100 a 105 en ben veel lichter
Freude am Fahren.
Ooit gehoord van koppel lieve schat. Dat is dat spul wat ervoor zorgt dat je 0-100 heel snel gaat. Daar heb ik een berg van een jij een hoopje En geloof me die 50 kilo die jij dan lichter bent maakt weinig uit hoor.
Maar goed ik zou zeggen put your money where your mouth is. Volgende speed hebben we een date op de sprintbaan. Moet je wel eventje waarschuwen. Denny was met een totaal gestripte sport een seconde langzamer. Dus verwacht niet teveel van je sport arne.
Je hebt wel veel strakkere stoelen dan mij
Maar goed ik zou zeggen put your money where your mouth is. Volgende speed hebben we een date op de sprintbaan. Moet je wel eventje waarschuwen. Denny was met een totaal gestripte sport een seconde langzamer. Dus verwacht niet teveel van je sport arne.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Ooit gehoord van koppel lieve schat. Dat is dat spul wat ervoor zorgt dat je 0-100 heel snel gaat. Daar heb ik een berg van een jij een hoopje En geloof me die 50 kilo die jij dan lichter bent maakt weinig uit hoor.
twas een halve sec
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX super weirdo
Sander wrote:Ooit gehoord van koppel lieve schat. Dat is dat spul wat ervoor zorgt dat je 0-100 heel snel gaat. Daar heb ik een berg van een jij een hoopje En geloof me die 50 kilo die jij dan lichter bent maakt weinig uit hoor.
Ik schijn altijd nog meer power te hebben dan denny
Freude am Fahren.
Maar denny kan al snel optrekken heeft zeg maar zoiets als ervaring enzo. En zijn auto was echt licht zeg maar er zat een stoel in. En tenzij je hem op een bank zet en denny en ik ook blijft het vermogen 1 grote gok.
Maar we zien wel ik wens je alvast een prettig uitzicht op mn achterlichten
Maar we zien wel ik wens je alvast een prettig uitzicht op mn achterlichten
Last edited by Sander on SunMay23, 2004 4:34:40 PM, edited 1 time in total.
master-arnie wrote:Sander wrote:Ooit gehoord van koppel lieve schat. Dat is dat spul wat ervoor zorgt dat je 0-100 heel snel gaat. Daar heb ik een berg van een jij een hoopje En geloof me die 50 kilo die jij dan lichter bent maakt weinig uit hoor.
Ik schijn altijd nog meer power te hebben dan denny
eerst zien en dan geloven he tot nu toe.. ow wacht ik heb ook een snelle nokkenas. en die van mij levert sinds 3 sec 130 pk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX super weirdo
Sgurk wrote:Sander is (waarschijnlijk) sneller en lager, die van Arne zeldzamer en klinkt bruut met die dubbele carbs. Iedere auto zijn kwaliteit.
Mooie pics ziet er erg lekker uit! Lekker geheimzinnig bij die loods
idd ik vondt zo'n oude loods wel een leuk effect hebben en tja hij staat er tenslotte in Ik had hem ook tussen setje generatorsets gezet zag er ook grappig uit.
Freude am Fahren.
Pfffff ok Sander je mag het winnen hoor als je dat graag wilt horen.
SANDER JE MAG HET WINNEN
Je snapt natuurlijk wel dat hier consequenties aan verbonden zijn. Mijn auto moet over een jaar zo dik getuned zijn dat hij met z'n 1.4 sneller is dan jou 1.6. (zonder turbo hopelijk anders geef ik het bij voorhand op )
Sorry Arne van je wie is wie.
SANDER JE MAG HET WINNEN
Je snapt natuurlijk wel dat hier consequenties aan verbonden zijn. Mijn auto moet over een jaar zo dik getuned zijn dat hij met z'n 1.4 sneller is dan jou 1.6. (zonder turbo hopelijk anders geef ik het bij voorhand op )
Sorry Arne van je wie is wie.
AX GTi, sold!
Kijk dit vind ik leuk. Zijn er nog meer mensen. Dan hebben we volgende keer tenminste een sprint. Mind you, ik ga ook echt niet stil zitten ofzo hoor.