misschien een alternatief?
voor mij deur zal lastig worden. wel aan de andere kant misschien(rigtersbleekstraat is voorkant,weegschaalstraat de andere kant dus8) ).
alleen heb ik zeer weinig tools
Come on man, niet van dat bange..!
Ik heb je andere post gelezen, en weet ook dat '1 uurs'-regel onzin is.
Wanneer je de auto 's avonds weer op wielen zet en de motorkap dicht doet (al zit er niets onder...) dan is er geen haan die kraait.
Kan het zijn dat je type I iemand garagebox blokkeert ofzo?
Als wij nou beloven netjes de auto's aan straat te zetten dan....?
wat we kunnen doen is onze autos aan de zijstraat parkeren (beetje uit zicht) en Rustig zonder enige overlast aan één auto klussen. kan zelf dan bijvoorbeeld even ergens anders mijn injectiehuis eruitschroeven en deze reinigen uit zicht in je box.
had er namelijk donders veel zin aan.
maar als je het echt niet aan durft is het geen probleem.
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.
Geen onzin, we komen gewoon langs. Anders zit je er nog langer mee ook, nu heb je hulp en ben het is alleen maar klussen.
Ik zal me er even iets meer in verdiepen, hebben we nog iets van verdediging. Ga morgen ook nog even koffie doen bij een vriend die werkzaam is in een advocatenkantoor. Kan altijd even langs voor gratis advies
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:nu je liefde in je type 1 image stoppen he
Heidi in de kofferbak ?
Hoe werken die hersenen van jou??? Ongezond (maar wel lachen )
Oh btw, heb geen contact gehad met een advocaat die daar direct verstand van had maar het is idd afhankelijk van de gemeente. Maar je mag gewoon op privéterein klussen aan je auto zolang er maar geen vloeistoffen op de grond komen. Dus een zeil eronder. Als je hem echter achterlaat terwijl je auto eruit ziet als een wrak (dus slecht voor het straatbeeld) kan er gedonder uit voortvloeien.
Wat is ok:
Klussen op privéterrein.
Niet teveel herrie (de hele dag met een slijptol je auto inkorten is dus niet ok).
Klussen op gristelijke tijden.
Milieuvriendelijk en verantwoord te werk gaan.
Altijd in de buurt van de auto blijven (niet achterlaten op assteunen, gevaarlijk voor té nieuwsgierige buurtkinderen).
Eind van de dag de boel opruimen en zorgen dat de auto geen tuig aantrekt (vandalisme), kortom; netjes achterlaten.
Dat is het wel zo'n beetje. Als je daar gewoon gehoor aan geeft is er eigenlijk niets aan de hand. Daarnaast laat je, met ons als hulp, ook zien dat je het straatbeeld niet wilt verslechteren en door het opknappen van je auto's juist het straatbeeld wilt verbeteren .
Het grote probleem is, zoals dat bij zovelen zo is, dat Raoel gewoon op de parkeerruimte voor z'n flat sleutelt, en da's openbare weg/ ruimte; geen privéterrein...
Zoals ik al eerder aangaf: als je auto 's avonds er weer een beetje normaal uitziet (d.w.z. hij staat op z'n wielen, deuren en motorkap zijn dicht, het ziet er niet uit als een sleutelhok) dan is er meestal niets aan de hand en geeft de politie ook geen problemen.