DuFF wrote:niet ontkennen, jij bent de vervanger van Glenn wat de bingo betreft .
Pas maar op, ik hoef mijn geld niet terug te vragen want ik heb nog niet betaald! En ja, zou ik moeten doen maar gezien de omstandigheden denk ik dat ik heel ver in een buitenland ga zitten ofzo...
DuFF wrote:niet ontkennen, jij bent de vervanger van Glenn wat de bingo betreft .
Pas maar op, ik hoef mijn geld niet terug te vragen want ik heb nog niet betaald! En ja, zou ik moeten doen maar gezien de omstandigheden denk ik dat ik heel ver in een buitenlandbad ga zitten ofzo...
dat kan, water genoeg bij ons prive strandje .
maar het was maar een grapje hoor, maar om even ontopic te gaan, ik denk dat het bingomolentje bij Glenn ligt ja.
ik denk overigens dat ik mijn hookah ga meenemen, lekker voor na de bbq
Wat die bingomolen betreft, ik heb geen idee?! Heb ik die zelf weer mee naar huis genomen vorige keer? Dan gaat hij natuurlijk weer mee!
De vullingmeter staat niet meer in de prijzenkast, maar er zijn nog wel wat andere goodies te vergeven
Ik zal van het weekend even gaan zoeken naar dat ding
Hoeveel zin ik er ook in had, ik zal er niet bij zijn,
verdere communicatie kan je laten verlopen via Joost (bestuur) AX club.
Veel plezier allemaal
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb betaald.
De voorgaande avond heb ik een personeelsfeest, dus ben ik 's zaterdags waarschijnlijk zo brak als een overjarig croissantje....
Als het ècht gezellig wordt laat ik verstek gaan; jammer dan van de betaling.
@Grietje: jammer meid, je zult je redenen wel hebben...