Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

grietje wrote:Owh, die kruisjes zaten er nog op van de slalom paar keer terug! :P
laten zitten, staat leuk :D

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Zo is de GT weer iets subtieler, kom je iets minder Anita-achtig over (no offence, zo denk ik niet over je hoor ;-)), maar booskijkers moeten naar mijn mening ook heel subtiel. Vind het zelf altijd leuk om onderschat te worden.

Trailer ziet er op die enkele foto best ok uit voor z'n leeftijd, maar er was ook iets aan gedaan. Voor zover ik kan zien helemaal geen slechte koop, zeker niet omdat je er ook echt wat aan hebt. En slaat de trekhaak van de 306 ook nog ergens op ;-).
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Je GT ziet er een stuk beter uit zo :P
En ondertussen al de oorzaak vh probleem gevonden?
AX-kopen is verslavend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

nou ik heb de module weer vervangen maar er nog niet mee gereden sindsdien...... Dus geen idee hoe die het nu doet :P

Moet ik wel weer gaan doen rijden, dus misschien vanavond wel ff met de camera op pad kan ik hem meteen ff testen. We'll see!

Thanx verder iedereen, hij is wel erg veranderd met die kap:P En nieuwe koplampen he, niet te vergeten ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

of zoiets:
Image

nee ziet er goed uit hoor die type 2 kap. en die paardentrailer ziet er hip uit, veel leuker als die dingen die je tegenwoordig veel ziet. :wink: zuinig op zijn :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Leuk die paardentrailer!
Nu nog een trekhaakje op de AX! Dan kan je paard mee naar de meetings! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Ziet er goed uit, flink gepoetst? blijft toch wel stiekem op me verlanglijstje staan een carb 8)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Happytree wrote:blijft toch wel stiekem op me verlanglijstje staan een carb 8)
Haha... mijn lijstje wordt ook steeds groter :D

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

grietje wrote: dus misschien vanavond wel ff met de camera op pad kan ik hem meteen ff testen. We'll see!
hihi .. Waar blijven die foto's!? :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Happytree wrote:Ziet er goed uit, flink gepoetst?
Gepoetst haha?

Nee joh, al 2/3 maanden niet gepoetst ;) Dat wou ik woensdag gaan doen

Ennuh het regende hier gister avond dus ritje is verplaatst :P Heb wel gister mn halve dash maar weer eens teruggebouwd, en toenstarte die darana niet meer. Bleek ik de stekker van t contact slot vergeten terug te doen :P

Oook ff andersom geparkeerd anders verkleurt 1 kant van de bekleding hihi

Thanx btw, iedereen :)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ben gisteren maar wel gaan polijsten en halverwege mee opgehouden. Het begon te hozen en ik was toch al gaar.

Verkleurt jouw bekleding dan zo hard?
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Als je je auto altijd maar op dezelfde plek in de zonstaat verkleurd het hard ja :P


Zooo de trekhaak van mijn 306 zit niet voor mn nummerplaat :lol:

Vanochtend gecontroleerd door politie....
Vlak voor parkeer garage waar ik in wou werd ik eruit gevist
Hij wil mijn rijbewijs zien enzo, papieren hoefde niet als de auto op mn naam stond....
Loopt ie naar achter de 306 en kijkt naar de trekhaak..

Zegt ie tot mijn verbazing: ' wat zit jou nummerplaat mooi hoog! Bij de meeste peugjes zit de afneembare trekhaak voor de nummerplaat maar bij jou zit ie goed'

haha, oke, cool, gaaf :D

Nouja verder was er ook niets aan dehand dus mocht zo weer verder :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

grietje wrote:Hij wil mijn rijbewijs zien enzo, papieren hoefde niet als de auto op mn naam stond....
?

Ik heb begrepen dat je altijd je papieren bij je moet hebben. Heb er bijna een keer een boete voor gekregen van de marrechaussée (vuile flikkers stonden te controleren op onze kazerne want op de weg mogen ze dat niet :evil: ). Heb met een mooi lulverhaal even 80 euro kunnen besparen als ik na m'n werk direct de papieren kon komen laten zien op hun kazerne...

Of is het een nieuwe regel dat je die papieren niet meer bij je hoeft te hebben als ie op jouw naam staat?
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze ook niet willen dat je de papieren in de auto laat liggen vanwege diefstal van de papieren en daarme vaak fraude

Er is vorige week ook ingebroken in mijn 306...
Last edited by grietje on FriAug14, 2009 10:59:46 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

wat een foto zeg! heel mooi!

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

prachtige foto!

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Gaaaaaaaaave foto!! :shock:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik vond hem ook wel gelukt :P

Heb er nog meer, maar deze vond ik t leukst ;)

Gekke AX die op de heenweg daarheen uitviel bij stoplicht :P En niet starten he! hahaha.

Gewoon gewacht op de volgende groen en toen starte die wel weer. Ja ontstekingsmodule he :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

WOW! wat een super foto! 8)

Post Reply