Sjoerd aka AXcellent (ax 1.1i first '92)
Moderator: webmasters
Hehe eindelijk thuis...
Was vandaag om 19:00 vertrokken richting Oss (half uurtje rijden) om klapraampjes in te gaan bouwen bij Joost.
Het zat allemaal niet mee
Eerst reed ik verkeerd, stond ik in grave met de ax, Eenmaal aangekomen eens even gekeken of ze er bij mij zo in konden.
nìet dus, onder de zwarte afdekdopjes was gewoon een gat. En de pluggen uit Joost zijn sloop ax hebben we er niet heel uitgekregen. Dus we zijn maar wat gaan klooien met pluggen. Dit werkte ook niet echt, maar om een lang verhaal kort te maken --> het raam kon vastgezet worden.
Toen moesten we de vaste ruiten nog uit mijn ax halen.
Hup in de auto zei Joost! Dus ik om mijn achterbank liggen (dat ligt echt hard joh
[/size=8]
Ik maar duwen en duwen met mijn voeten. Zegt ie dat ik niet hard genoeg duw, dus ik nog harder duwen --> hop en de ruit was er uit Heel en wel..
Toen die andere kant nog. Ik weer duwen en duwen, zegt ie dat ik nog harder moet duwen maar ik duwde al bijna op mijn hartst. En toen........ KLAPPPPP... schiitttttttt joost had mijn ruit in 1000 stukjes vast
Gelukkig zat er folie op. Maar toch zonde he, weer een ax ruit minder op de aarde
al met al zitten ze er nu wel in, een super mooi resultaat. Ruit die nog wel heel en erg mooi geblindeerd is staat TE KOOP voor een tientje.
Bedankt voor het mee er in zetten Joost
Was vandaag om 19:00 vertrokken richting Oss (half uurtje rijden) om klapraampjes in te gaan bouwen bij Joost.
Het zat allemaal niet mee

Eerst reed ik verkeerd, stond ik in grave met de ax, Eenmaal aangekomen eens even gekeken of ze er bij mij zo in konden.

Toen moesten we de vaste ruiten nog uit mijn ax halen.
Hup in de auto zei Joost! Dus ik om mijn achterbank liggen (dat ligt echt hard joh

Ik maar duwen en duwen met mijn voeten. Zegt ie dat ik niet hard genoeg duw, dus ik nog harder duwen --> hop en de ruit was er uit Heel en wel..
Toen die andere kant nog. Ik weer duwen en duwen, zegt ie dat ik nog harder moet duwen maar ik duwde al bijna op mijn hartst. En toen........ KLAPPPPP... schiitttttttt joost had mijn ruit in 1000 stukjes vast

Gelukkig zat er folie op. Maar toch zonde he, weer een ax ruit minder op de aarde

al met al zitten ze er nu wel in, een super mooi resultaat. Ruit die nog wel heel en erg mooi geblindeerd is staat TE KOOP voor een tientje.
Bedankt voor het mee er in zetten Joost

haha nee is geen roze, ligt aan het licht...
Maar het is niet diep rood, maar uuh dit is niet gespoten haha dit is fake, want heb er gewoon tape opgeplakt
Maar moet nog wel een keer gespoten worden, maar dan heb ik vast iets om naar uit te kijken hoe het er uit komt te zien
Komt goed, maar dan moet heel het dashboard eruit volgens mij...
Maar het is niet diep rood, maar uuh dit is niet gespoten haha dit is fake, want heb er gewoon tape opgeplakt

Maar moet nog wel een keer gespoten worden, maar dan heb ik vast iets om naar uit te kijken hoe het er uit komt te zien

Komt goed, maar dan moet heel het dashboard eruit volgens mij...

-
- profiel verwijderd
pfoeee gelukkigPunaxio wrote:Theeft wel wat
Ziet er wel netjes uit
Beter dan dat.... Roze

@mastenhose:
Ik wil binnenkort wel een startknop maken met de hulp van johan (johannus) Maar die knoppen die in mijn bakje zitten onder de asbak funtioneren ergens anders voor. De linkse schakelaar is er ff uit zie ik op de foto maar die zit er normaal ook in. De linkse is dan voor de neonbalkjes achter mijn gril, middelste zwarte voor de luchthoorn

bedankt voor jullie antwoorden

Die startknop ga ik niet zelf aan beginnen johan
Durf het niet aan. Anders doen we dat wel een keer als we elkaar zien of bij een meeting ofzo.
Uhm maar heb nog een vraagje of ja, ik wil jullie mening....
Ik ga mijn bumpers spuiten.
Wat zal ik doen, zwart hoogglans of rood....
Als ik ze rood maak zit je altijd met iets of wat kleurverschil..
Heeft iemand miisschien een foto van een rode ax met zwarte bumpers.

Uhm maar heb nog een vraagje of ja, ik wil jullie mening....

Ik ga mijn bumpers spuiten.
Wat zal ik doen, zwart hoogglans of rood....
Als ik ze rood maak zit je altijd met iets of wat kleurverschil..
Heeft iemand miisschien een foto van een rode ax met zwarte bumpers.

rood hoogglans staat miss moderner, maar ik vind rode bumpers niets

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
orgineel waren ze grijs, en daarbij heeft deze ax echt geen GT bumpert en skirts orgineel 
maar ze zijn idd niet glad

maar ze zijn idd niet glad

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Beste Mensen, zoals misschien sommige al gelezen hebben in een ander topic komt er bij mij een ander motorblok in te liggen.
Mijn oude blok lekt veel te veel olie en vanaf sept moet ik elke dag 30 km naar mijn stageplek en dan moet ik wel op mijn ax kunnen vertrouwen. Het Blok loopt verder nog goed, 176 dkm echte gelopen. Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Nu ben ik afgelopen week bij mijn garage begonnen met schoon maken. Hier zijn daar 2 foto's van. Het blok heb ik gekocht voor 150 euro kaal, en heeft volgens de sloop maar 40 dkm gelopen:

Op mijn oude blok hangt een ijzeren plaatje met hdz ptc en wat nummers erin gedrukt.
Op het blok wat we nu aan het schoonmaken zijn hangt het zelfde plaatje, alleen staat er geen hdz ptc op, maar het volgende: 1F PON 493815
Kan iemand mijn vertellen wat dat betekend? De diameter van de cilinders is 72 mm.
Mijn oude blok lekt veel te veel olie en vanaf sept moet ik elke dag 30 km naar mijn stageplek en dan moet ik wel op mijn ax kunnen vertrouwen. Het Blok loopt verder nog goed, 176 dkm echte gelopen. Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Nu ben ik afgelopen week bij mijn garage begonnen met schoon maken. Hier zijn daar 2 foto's van. Het blok heb ik gekocht voor 150 euro kaal, en heeft volgens de sloop maar 40 dkm gelopen:

Op mijn oude blok hangt een ijzeren plaatje met hdz ptc en wat nummers erin gedrukt.
Op het blok wat we nu aan het schoonmaken zijn hangt het zelfde plaatje, alleen staat er geen hdz ptc op, maar het volgende: 1F PON 493815
Kan iemand mijn vertellen wat dat betekend? De diameter van de cilinders is 72 mm.

-
- profiel verwijderd