Juist, zag dat ik er idd onder voorbehoud op sta. Laat dat maar even zo, zal het maandag of dinsdag even aankaarten met m'n baas maar denk dat ie daar geen moeite mee heeft
hoi had heel graag meegewild, maar me oma is die zondag jarig en me ouders hebben daar in de buurt een huisje geregeld.
Als me ouder geen huisje hadden dan was ik waarschijnlijk wel gekomen en zondag vroeg vertrokken met de caravan achter de AX
gr vincent en veel plezier.
P.s. Als het volgend jaar weer word georganiseerd dan het liefst niet de eerste zondag van september, als het kan dan.
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
Ik heb in de eerste post betalingsgegevens toegevoegd. Let wel, wij moeten vooraf betalen, dus de 40 euro p.p. voor 20 augustus overmaken naar de club rekening (413442977 JMM de Ruiter AXClub OSS)
Vergeet niet je forum naam te vermelden, anders moeten we gokken wie het is
Het wordt echt leuk mensen, wie komt er nog meer?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
balen, kan niet komen m'n ouders zijn dan net 20j getrouwd en ik kan het niet maken om afwezig te zijn op het feestje. Heel misschien kan ik de slalom nog bijwonen. Ik kijk asap wat ik kan doen.
zondag zijn wij er niet, in de nacht van zaterdag op zondag moeten wij om 4u het vliegtuig hebben.. potverdikkemie, zullen we helder moeten blijven bij de BBQ en dan lang wakker blijven en dan naar het vliegtuig.. nachtje doortrekken..
'k had wel graag de slalom gezien! Er komen vast wel filmpjes!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hoe dat ? gezien ik zaterdag b.v niet gebruik maak van het ontbijt e.d
Nee maar t ontbijt is maar een luttel bedrag. Duurst is de huur van het veld en daarna de BBQ.
Dus of je nou 1 of 2 nachten komt, t blijft 40 euro pp.
Bezoeken is volgens mij 5 euro maar dan moet je wel voor een bepaalde tijd weer van t terrein af zijn.