Zo, nog steeds geen foto's van de Mini wezen uploaden, maar wel geklust.
Eerst even een algemene vraag: Kan iemand een chip uitlezen om te kijken wat voor een chip het is? Ik begin namelijk te twijfelen of mijn chip origineel is aangezien ik van de week even vrolijk doortrok tot ruim 7000 rpm...
Dan nu: De Clio Diesel is gestript om hopelijk vanmiddag op gehaald of weggebracht te kunnen worden. Ben ik er ook weer van af en is de garage leeg. Niet dat dat lang gaat duren, komt meteen weer een andere auto voor in de plaats

:

Deze hebben we al staan maar daar is de carosserie en de remmerij niet helemaal lekker meer van maar het motorblok is uitstekend. De auto die erbij komt is weer helemaal perfect, behalve de motor. Oh, en hij is oranje, maar daar kan iets aan gedaan worden

. Binnenkort een Wankelswap dan maar
Voor de Mini heb ik een origineel luchtfilterhuis op de kop getikt, om vervolgens compleet aan stukken te snijden en vrolijk een passend systeem te maken. Geeft niet, er kon uberhaupt geen origineel filterhuis op. Nu hangt mijn eigen open filter eraan. Wel een veilige gedachte, zeker als je weet dat er eerst helemaal geen filterhuis op zat!
Nu nog een beetje laswerk en een kleurtje op de Clio Benzine en dan is het nog 1 wagen op mijn naam! Want hoe het de 1.1 momenteel vergaat weet ik niet. Hij zou een weekje weg zijn, maar heb nog niets gehoord... Straks maar eens informeren...